BasBQ
Beef en Steak

klaar voor het echte werk (PP) eindelijk 88 gr

Vind PP nog steeds 1 van de beste pro Q dingen om te doen en erg lekker, maar ik neem aan dat je dit ondertussen ook wel weet  ;)
Gefeliciteerd met je knorretje !!
 
Ziet er heerlijk uit Mac

 
Hier komen de laatste foto's dan, dan ga ik naar mijn welverdiende mandje (al zeg ik het zelf  :) )









En daar komt ie dan........het heerlijke broodje, en lang verwachte broodje  :)

7620136996_980aa1a503_z.jpg


Mac
 
Dat broodje ziet er heerlijk uit, welverdiend knorretje! En ja, wat die tijd betreft, ik zit meestal zo rond de 19 uur als ik niet inpak, dus dat klopt wel.
 
Ziet er heerlijk uit,mooie bark.

Gefeliciteerd met je knorretje.
 
Zie er idd super uit! Gefeliciteerd!
 
Dat ziet er goed uit! Mooie foto's en een schitterend resultaat! Gefeliciteerd.
 
Ziet er lekker uit. Krijg nu al zin in zaterdag.
Dan ga ik ook voor de pp. ;D
 
Mag ik vragen hoeveel  kg kolen je uiteindelijk gebruikt hebt?
Ik heb ook zo"n smoker en wil binnenkort ook een PP sessie gaan doen...
Thanks
 
Om mee te beginnen ja en de rest.
 
BBQ-BURRUN zei:
Mag ik vragen hoeveel  kg kolen je uiteindelijk gebruikt hebt?
Ik heb ook zo"n smoker en wil binnenkort ook een PP sessie gaan doen...
Thanks

Wat voor smoker heb je?
 
Mike v R zei:
BBQ-BURRUN zei:
Mag ik vragen hoeveel  kg kolen je uiteindelijk gebruikt hebt?
Ik heb ook zo"n smoker en wil binnenkort ook een PP sessie gaan doen...
Thanks

Wat voor smoker heb je?

Ow ik zie dat ik 2 topics door elkaar heb gehaald. Ik heb een zogenaamde el-cheapo 16" offset smoker.
Het langste wat ik er tot nu toe mee heb klaar gemaakt ribs in 6 uur en dat ging op zich prima, maar 18uur + voor PP is natuurlijk wat anders. Ik was erg benieuwd of er iemand ervaring heeft met dit type smoker en PP en daarbij het kolenverbruik.

Nu weet ik dat er mensen zijn met BGE die het kunnen stellen met een klein handje kolen eens in de 24 uur, maar ik lees op internet ook verhalen van off-set smoker gebruikers die tot 20 KG kolen er door heen jagen voor een PP-sessie. Nu zijn die dingen natuurlijk crap geisoleerd, maar ik hoop het toch wel wat zuiniger te kunnen bereiken, vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen van anderen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan