BasBQ
Beef en Steak

Kj classic 2 defecten

Zipflip

Tondelzoeker
Berichten
11
Hallo allemaal,

Na een aantal weken wachten vandaag eindelijk mijn kamado Joe classic 2 stand alone met tafel ontvangen. Na openen zie ik echter een paar defecten. Ééntje aan de binnenkant, lijkt een buts te hebben gehad ofzo. Na wat research lijkt mij dit niet zo'n probleem. Nou wilde ik echter het handvat monteren maar de gaatjes voor over de draadeinden komen nog niet eens in de buurt. Zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt,
Zipflip

20200612_145516.jpg


IMG-20200612-WA0019.jpeg


IMG-20200612-WA0015.jpeg


IMG-20200612-WA0017.jpeg
 
Kamado dealer beller en gewoon navragen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
fc609ed2509857f9a18711402dc05916.jpg

Bij mijn kamado Joe zie je dat de pootjes van het handvat een klein beetje naar buiten staan dus best kans dat het gewoon klopt bij jou. Ik heb een showroom model gekocht dus kan je helaas niets vertellen over het in elkaar zetten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bedankt voor je antwoord met foto Nonsens. Ik heb er wat kracht opgezet maar het geeft nog niet echt mee en ik deins er een beetje voor terug om echt geweld te gebruiken. Iemand met dezelfde ervaring? Of alle instructie filmpjes zie ik dat het handvat al gemonteerd is uit de doos, evenals de topvenr die bij mij ook in een apart doosje zat.
 
Is het mogelijk om de ring waar hij op gemonteerd zit iets los te draaien zodat je iets meer speling krijgt? Dan zou je het handvat kunnen monteren en dan de ring weer aandraaien.
 
De hendel maar voorzichtig een beetje uitgebogen, past nu. Bedankt voor alle tips. Vanmiddag slinger ik hem voor het eerst aan :sneaky:
 
Succes en hopelijk geen probleem met de buts
 
Succes!
 
Ik zou geen problemen verwachten met die buts, ik heb een soortgelijk butsje en ik merk er niets van.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Nog een paar uur tot de volgende foto’s 👍🏻👍🏻
 
Kijk eens aan, lekker bezig!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja ik heb mijn dealer al geïnformeerd, probleem is alleen dat zij van vrijdagmiddag t/m zondag niet bereikbaar zijn en m'n spareribs al klaar liggen. Ik was nogal fanatiek :rolleyes: Zou het nog van invloed zijn als ik hem vandaag toch al gebruik?
 
Mijn kamado de everdure 4 k is nog steeds defect onderdelen zaten niet op de boot moet nog twee weken wachten. Mij werd gezegd dat ik hem gewoon kon gebruiken. Niet iedere leverancier hanteert dergelijk beleid. Als ze van de garantie af willen zeggen ze moet u hem maar niet gebruiken. Dat argument slaat natuurlijk nergens op want zij moeten een deugdelijk en heel product leveren. Recht hebben en recht krijgen zijn twee verschillende dingen. Succes
 
Zo te zien zit de beschadiging in het midden van het steen, dus dat zal geen probleem opleveren qua gebruik lijkt mij
 
Als er problemen komen in de toekomst valt het onder de garantie dus lekker aanslingeren dat ding
 
Ik heb zelf geen problemen ondervonden.

Enne de ribs zien er lekker uit... Ik zou wel een lekbak gebruiken volgende keer.... Die deflector plates zijn net sponsen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan