BasBQ
Beef en Steak

Kip zonder kop / Ceramic Drunk Chicken Heads

ja, dat dan wel weer  :)
 
Ik heb hem gister binnen gekregen. Vandaag kippie gehaald maar paste niet in de OTS47 in combi met de weber BCC-unit. Die zit behoorlijk hoog in de kip waardoor de kop er niet zo ver in kan. Ik had de kolen aan 1 kant dus de kip stond wat meer aan de zijkant, volgende keer kippetej een keer in het midden proberen. Of toch maar een 57 kopen, het is ook wel erg behelpen met z'n 47'er  =))
 
Enkel voor de stats-freaks....
Net iemand komen buurten met een 47 dus gelijk even de diepte gemeten.

47: 28cm
57: 30cm

Dus scheelt idd iets.
 
Bidle zei:
Enkel voor de stats-freaks....
Net iemand komen buurten met een 47 dus gelijk even de diepte gemeten.

47: 28cm
57: 30cm

Bedankt! Staat genoteerd als argument voor de 57'er: die is hoger en dat is makkelijker met BCC enzo  :p
 
Ik wil er ook zo eentje! Zijn deze ergens nog beschikbaar?
 
Beste mensen,

ik krijg hier uit de buurt nog wat vragen over zo'n mooie kippenkop.
als er interesse is hier op het forum kunnen we wellicht proberen nog een keer een batch te bestellen.

twee vragen dus,
- waar kwamen ze vandaag, en met wie kan ik daarvoor contact opnemen?
- is er interesse?

Groet,

Gijs
 
Ik heb de vorige keer de inkoopactie georganiseerd, ik kan je wel van info voorzien waar ik deze besteld heb, ze zijn inmiddels ook elders wel te krijgen. Zullen we even afwachten of er meerdere mensen zich aanmelden?
 
structor zei:
Ik heb de vorige keer de inkoopactie georganiseerd, ik kan je wel van info voorzien waar ik deze besteld heb, ze zijn inmiddels ook elders wel te krijgen. Zullen we even afwachten of er meerdere mensen zich aanmelden?

Goed plan, als je wilt kun je de info alvast met me delen via PM.  :D
 
Ik bied me nog steeds aan! :)
 
Als jullie ze weer gaan bestellen, laat het me even weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan