BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de juli fotowedstrijd, Vuur en Rook

Wie heeft het onderwerp van deze maand, 'Vuur en Rook', het beste, leukste mooiste of meest originee


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
miesder:
cotevuur_zpsyg4nvbl3.png



noskos:
fc5bc1f3b36e44d736a9bf5abd3696c3.jpg



Pierre_b:
bTPwEJr.jpg



Pablo:
9815DF02-823F-4FC5-A45E-02BF5D8FE9CB_zpslukj8tg7.jpg



Ceriel:
IMG_2501_zpsbffkcfvp.jpg
 
Staan mooie plaatjes tussen... maar om HEEL eerlijk te zijn, zie ik vooral of vuur, of rook.... Niet Vuur & Rook...
Dus gestemd op degene waar ik die 2 het beste samen zag komen. ;)
 
Ik heb mijn plicht gedaan... Maar was het niet tegen de regels om foto's te bewerken? Ik zie er toch 1 die duidelijk een of meerdere filters heeft toegepast...
 
Heb je het over die van mij?!? Want die is zo uit de iPhone hoor.

 
Nee, die van Pablo. De kleurverzadiging lijkt uit Instagram oid te komen.
 
mrwolf zei:
Nee, die van Pablo. De kleurverzadiging lijkt uit Instagram oid te komen.

No offense! Maar viel me inderdaad ook op, heb inmiddels wel gestemd op de foto die het meeste vuur ?n rook had :)
 
Zat vannacht zo te dubben om die van Dennis mee te laten doen ondanks het ontbreken van een beteidingsdraadje dat ik dit over het hoofd heb gezien.
De poll loopt al, ga zo kijken of ik hem aan kan passen.
Als ??n iemand niet mee mag doen vanwege de regels dan ook de ander niet.
 
noskos zei:
Zat vannacht zo te dubben om die van Dennis mee te laten doen ondanks het ontbreken van een beteidingsdraadje dat ik dit over het hoofd heb gezien.
De poll loopt al, ga zo kijken of ik hem aan kan passen.

Nee joh, het is mijn eigen schuld dat ik geen fotoreportage heb gemaakt en alleen een fik-foto heb
 
Ben niet echt van het valsspelen.

Mijn foto komt rechtstreeks van de iphone, zonder fratsen.
En ik heb geen instagram :)
 
Gestemd
 
Ok, als jij het zegt. Heb ook wel eens "andere" effecten zo rechtstreeks uit de telefoon. Laat ik hem staan Pablo.
 
Pablo zei:
Ben niet echt van het valsspelen.

Mijn foto komt rechtstreeks van de iphone, zonder fratsen.
En ik heb geen instagram :)

Wat het misschien ook kan zijn, en dat is niet om je aan te vallen of om mijn gelijk te halen.  Is dat je bij je foto camera al een filter erover heb geplaatst. Ik vind deze namelijk erg veel lijken op de filter "Transfer" die bij iPhone er standaard op zit.  Dit kan bij de iPhone namelijk heel makkelijk en snel, heb dit zelf ook wel eens terwijl ik dat (willens en wetens) helemaal niet heb aangezet. Maar die knoppen zitten kennelijk nogal dicht bij elkaar. :)

Desondanks geloof ik je op je woord en wens iedereen een fijne wedstrijd toe! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan