BasBQ
Beef en Steak

Kickstarter thermometer

 
 

Jorte

Pitmaster
Berichten
951
Mooi ding hoor.
Geen snoeren, perfect.
 
Ik had 'm op feestboek ook al voorbij zien komen. Maar ik vraag me bij zo'n klein beetje plek voor de electronica wel af hoe lang hij blijft meten voordat de batterij leeg is.
Zou hij een low&slow sessie trekken van 10 uur?
Maar wel echt een geinig dingetje hoor (deze was voor jou Sander ;) )
 
Mooi ding!

Als ik geen heatmeter had gehad wist ik het wel!
 
Had hem al gezien en ben backer voor een compleet MEATER block met 4 probes.
Ga er vanuit dat men alles goed getest heeft dus dat het met de kwaliteit en batterijduur wel goed zit. En anders ben ik na een tijdje weer het haasje, maar op alle kosten die ik tijdens het jaar voor de Q maak is dit een druppel en durf ik het risico wel aan  :p

Januari wordt de boel als het goed is verzonden, dus daarna kan ik er waarschijnlijk wat meer over zeggen  :D
 
ik haal niet uit het filmpje of je elke gewenste kerntemperatuur kunt instellen of alleen presets, maar dat zal toch wel?

ik vind het er wel heeeeeeel mooi uitzien, en ideaal met die dubbele metertjes.
 
Grappig ding, ga er eens over nadenken.
 
Tuurlijk, geinig dingetje... zeker... maar dit kan niet werken... niet lang anyways.

Electronica in die hitte, zo klein, batterij erin, in een metalen bbq... ik ben zeer sceptisch.

Maar wat een zalige gelikte marketing en animaties... mooi spul!
 
No guts, no glory...dus ik heb de gok gewaagd  :p
(maar ik ben ook zeer benieuwd of het goed blijft werken)
 
Wel leuk maar is alleen om te monitoren .. Kan geen terugkoppeling geven aan bv een blower om zo je Q op temp te houden, maar voor in een reguliere oven wel erg handig ;)
 
renedv zei:
Wel leuk maar is alleen om te monitoren .. Kan geen terugkoppeling geven aan bv een blower om zo je Q op temp te houden, maar voor in een reguliere oven wel erg handig ;)
Zit prima terugkoppeling op, bijvoorbeeld: ik zie op mijn tablet dat de temp te hoog wordt. Ik sta op, loop naar q en doe schuifje beetje dicht ------> temp gaat lager.
Mooi systeem  :p
 
Niets bijzonders te melden. Laatste update was dat ze bezig waren met de adapter blocks waar de MEATER in opgeladen wordt.
Shipping date voor de backers staat nog steeds op juli.

Eens per 2 weken posten ze een update en als het goed is komt er aankomende vrijdag weer een nieuwe berichtje, dus mogelijk dat we dan weer iets wijzer worden  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan