BasBQ
Beef en Steak

Keuze stress

Wessols

Sprokkelaar
Berichten
30
Goedemorgen mede-BBQers,

Op het moment zit ik een dilemma, na een aardige tijd sparen wil ik voor een kamado gaan en gelijk een goede waar ik jaren mee vooruit kan.

Qua design (kleur vooral) ging mijn hart altijd uit naar een The Bastard Large, maar na (mede op het forum) veel te lezen ben ik gaan twijfelen of ik toch niet voor een Kamado Joe Classic II zou moeten gaan. Beide overigens als stand alone, omdat er ook direct een buiten keuken komt. Daar zal ik in een apart topic jullie mee nemen in de keuzes die ik daarin ga nemen.

Omdat ik nergens een goede vergelijking kan vinden (wellicht is het ook niet mogelijk), is mijn vraag dus aan jullie wat de voors en tegens zijn van de ene BBQ ten opzichte van de andere. Ik hoop dat jullie me hierin kunnen helpen :).
 
Mijn keuze is uiteindelijk na veel wikken,wegen en vooral meerdere bbq winkels afgaan en de verschillende merken daadwerkelijk zien/voelen op de KJII gevallen, met als doorslaggevende argumenten de complete uitrusitng die je er standaard bij krijgt, en het feit dat je met 1 vinger de dome kunt openen, en deze in iedere gewilde hoek open blijft staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan