BasBQ
Beef en Steak

Kerstmis

Hier ook geen Q met kerst. 1st KD staan de traditionele konijnenpoten op het menu, uit de stoofpan, met hasselbacks en groente. Voor kerstavond heb ik 2 bizon-biefstukken bij B&F gekocht, waarschijnlijk met aardappelschijfjes en spinazie. Kan nog zijn dat ik die opvul met gepocheerde zalm met spinazie en met spek ombindt (recept gejat van een restaurant, maar is erg makkelijk en lekker). 2de KD: pannenkoeken ;)

Met oud en nieuw: voor het eerst in jaren niet thuis, dus overgeleverd aan de elementen..
 
Ik moet 1eKD steengrillen bij de schoonfamilie.....
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
2eKD konijn met rodekool en aardappelpuree bij mijn moeder. Was nog over van vorig jaar, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor en het jaar daarvoor. Maar kan ook zijn dat ze dat gewoon altijd maakt. Geen idee.
Iemand de drank gezien? >40% graag.
 
El Fumarole zei:
Ik moet 1eKD steengrillen bij de schoonfamilie.....
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
2eKD konijn met rodekool en aardappelpuree bij mijn moeder. Was nog over van vorig jaar, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor en het jaar daarvoor. Maar kan ook zijn dat ze dat gewoon altijd maakt. Geen idee.
Iemand de drank gezien? >40% graag.

Hiermee merk je er niets meer van.

http://www.drankgigant.nl/bacardi-151.html
 
El Fumarole zei:
2eKD konijn met rodekool en aardappelpuree bij mijn moeder. Was nog over van vorig jaar, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor en het jaar daarvoor.

Hihi, zo probeer ik al jaren om de aardappelsoep van Erik van Loo als vast gerecht op de kaart te zetten, maar het gesticht kwam na twee jaar in opstand. Mislukt dus.
 
Hier is de bedoeling kalkoen te maken, ik heb zojuist een vogeltje van 3kg geinjecteerd met conimex ketjap marinade, om deze  zaterdag op de wsm te bereiden bij wijze van proefdraaien.
Ik zal uitteraard wat fotootjes plaatsen.
 
Camiel zei:
Aangezien op 1ste Kerstdag de drank redelijk zal vloeien wordt het 2de Kerstdag lam op de Q lam maken.

Ik lees dus met een half oog dat jij lam op de Q gaat liggen. Ahum.
 
Dominique zei:
Camiel zei:
Aangezien op 1ste Kerstdag de drank redelijk zal vloeien wordt het 2de Kerstdag lam op de Q lam maken.

Ik lees dus met een half oog dat jij lam op de Q gaat liggen. Ahum.

=)) =))
 
Mijn eerder geposte xmas hoofdgerechten veranderen niet maar deze heb ik vanmiddag opgepikt:


IMG_0547_zps76576979.jpg



Daar gaan we van genieten! Tips zijn zeker welkom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan