BasBQ
Beef en Steak

Kerstmis BBQ

Aaagrr dit jaar wilde de vrouw en dochter graag gourmetten.....ik zie het maar als voor oefenen voor het echte werk voor de kleine. Ik probeer natuurlijk al mijn BBQ skills te gebruiken.  B-)
 
Maccie zei:
Aaagrr dit jaar wilde de vrouw en dochter graag gourmetten.....ik zie het maar als voor oefenen voor het echte werk voor de kleine. Ik probeer natuurlijk al mijn BBQ skills te gebruiken.  B-)
Lekker eigenwijs een bbq gerecht ernaast op tafel zetten en kijken wat het eerste op is.
Dan heb je voor volgend jaar een goed argument voor de bbq.  :D
 
Bij ons is ook de kogel door de kerk. Eerste kerstdag beef wellington (ge?nspireerd door een post die ik afgelopen week zag) en de tweede kerstdag een kalkoen.
Nu maar hopen dat ik mijn bbq afdakje oprijd klaar heb zodat het weer geen roet in het eten gooit.
 
Eerste kerstdag moet nog een ei over gelegd worden, maar tweede kerstdag wordt het een gepekelde kalkoen en cowboy steak. De kalkoen voor de traditie en omdat ie gerookt van de Q gewoon super lekker is, en de cowboy steak omdat het een lekker maar vooral prachtig stuk vlees lijkt. Wellicht ook nog een stuk zalm van de Cedar plank, maar daar zijn we nog niet helemaal over uit.
Is een gezellig samenzijn met vrienden en bijbehorende kids, groep van ongeveer 16 man. En ik was niet eens degene die een kerst BBQ opperde  :p . Natuurlijk wil wel iedereen graag dat ik bij de bereiding het voortouw neem, hoezo slachtoffer van je eigen Succes  :)
 
Eerste kerstdag is rond en de eend was heerlijk!Samen met olijfrookhout en een bosvruchten saus was het  8->
91f810fc-cc96-4093-9539-7e5af9ba2c01.jpg
 
Reboot zei:
Bij ons is ook de kogel door de kerk. Eerste kerstdag beef wellington (ge?nspireerd door een post die ik afgelopen week zag) en de tweede kerstdag een kalkoen.
Nu maar hopen dat ik mijn bbq afdakje oprijd klaar heb zodat het weer geen roet in het eten gooit.

Je heb geen afdak nodig gehad.  B-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan