BasBQ
Beef en Steak

Kennismaking met een mobiele houtoven

erg mooi ding, maar dat prijskaartje schuift het ver naar achteren  ???
 
Erg mooi!

Hier is de pagina van de fabrikant, met veel varianten (ook een minder duur denk ik):

http://www.alfapizza.it/products/5-Minuti-oven.html

Of een super deluxe zoals deze :D

oven1_big7__51572_std.jpg

 
't heeft wel wat weg van een kippenhok met die uitbouw aan de zijkant eraan :D Hoe vers wil je je BCC hebben :D
 
@BBQ68: de prijzen op www.ebay.it zijn ten opzichte van jouw aanschafprijs toch wel weer gestegen. Nu zonder onderstel ongeveer net zo duur als die van jullie met onderstel.
 
RedFox zei:
@BBQ68: de prijzen op www.ebay.it zijn ten opzichte van jouw aanschafprijs toch wel weer gestegen. Nu zonder onderstel ongeveer net zo duur als die van jullie met onderstel.

Tippie mijnerzijds is om naar dit soort produkten aan het einde van het jaar te kijken, dus november of december. Dat scheelt echt honderden euros. Nu bij aanvang van het seizoen vragen ze de hoofdprijs. Regelmatig kijken op ebay.it geeft een goede indruk van de prijsbewegingen.
 
ja wat dat betreft gedragen de Q-prijzen zich als cabrio prijzen.... :D
 
Ik denk dat mijn vrouw eerder (weer) een cabriootje heeft dan ik een houtoven......dat even terzijde  :D :D :D
Toen we nog geen kleinkinderen hadden reed ze een Renault Megan cabriolet....wel vet....maar daar paste geen kinderzitjes in......nu worden de kids weer wat ouder en lonkt ze weer naar zo'n sardientjesblik.....en ik naar een ceramische Q...wie zal er winnen?  :) :)
 
RedFox zei:
Ik denk dat mijn vrouw eerder (weer) een cabriootje heeft dan ik een houtoven......dat even terzijde  :D :D :D
Toen we nog geen kleinkinderen hadden reed ze een Renault Megan cabriolet....wel vet....maar daar paste geen kinderzitjes in......nu worden de kids weer wat ouder en lonkt ze weer naar zo'n sardientjesblik.....en ik naar een ceramische Q...wie zal er winnen?  :) :)

Dat is een strijd die je nooit kunt winnen!  :)

Wij gebruiken de houtoven ook als tuinhaard, na het eten een extra houtblokje en een espresso. Dat is leuk en gezellig voor de vrouw en voor de kids. Dat is wel een goed koopargument.  :)
 
Ja,
En deze argumenten helpen dus helemaal niet ....


( prachtig apparaat .... )

[me=SGx71]is ook schuldig aan het rondneuzen naar zo'n "monster" - zelfs zelfbouw werdt al overwogen[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan