BasBQ
Beef en Steak

Kennen we deze al??

Ik heb weer een hoop geleerd!! B-)
 
Hij heeft teveel Jiskefet gekeken
 
Voor mij als leek, kan iemand de fouten uit deze video noemen? Behalve een geplette firestarter en het feit dat ie loopt te roepen dat het 20 minuten moet rusten en na 10 minuten ofzo het mes er al in zet...
 
Kijk, een echte professional aan het werk zien, geweldig!
Die man weet wat hij doet!

Zo wist ik dus niet, dat je je starter na elke sessie plat moest trappen =)) Dan past er natuurlijk veel meer spul in je schuur en zeurt je vrouw minder snel! :D
 
Dat was een educatief filmpje. Blij dat dat soort mensen bestaan, waar waren wij BBQ'ers zonder hun uitleg geweest.
 
Ik zie NIKS?!?
 
Jeroenvanarkel zei:
Ik zie NIKS?!?

Tip: Maak een filmpje van je BBQ kunsten, zet het op YouTube en plak het hier. Dan vertellen ze je zo wat er mis gaat. (En valt er mogelijk wat te lachen) =))
 
Voor de mensen die zich afvragen: 'Ja, maar ik zie weinig verkeerd gaan?', hier een greep uit mijn notities:
- De beste man heeft 5 aanstekers liggen, probeert ze allen, en de laatste werkt pas.
- De man gooit en smijt met zijn deksel.
- De man laat trots zijn temp meter zien met zijn telefoon af te lezen, maar heeft geen flauw idee hoe het werkt, dus doet het achteraf maar met gewone thermopennen.
- Om terug te komen op de thermopennen, hij verbrand zijn hand bij zijn 1e poging ze uit het vlees te halen.
- De man trapt zijn brikettenstarter aan flarden en gaat stug verder.
- De man zegt het vlees 20 minuten te laten rusten, en zet nog geen 10 minuten later zijn mes erin.
- En alsof het allemaal nog niet erg genoeg is, is het vlees ook nog undercooked (naar mijn mening in ieder geval).

Al met al zag het er ontzettend klunzig en amateuristisch uit...
 
Wat een tegenvaller, ik zat echt te wachten op het moment dat hij het stuk vlees liet vallen.. kwam niet :(
 
nielss055 zei:
Voor de mensen die zich afvragen: 'Ja, maar ik zie weinig verkeerd gaan?', hier een greep uit mijn notities:
- De beste man heeft 5 aanstekers liggen, probeert ze allen, en de laatste werkt pas.
- De man gooit en smijt met zijn deksel.
- De man laat trots zijn temp meter zien met zijn telefoon af te lezen, maar heeft geen flauw idee hoe het werkt, dus doet het achteraf maar met gewone thermopennen.
- Om terug te komen op de thermopennen, hij verbrand zijn hand bij zijn 1e poging ze uit het vlees te halen.
- De man trapt zijn brikettenstarter aan flarden en gaat stug verder.
- De man zegt het vlees 20 minuten te laten rusten, en zet nog geen 10 minuten later zijn mes erin.
- En alsof het allemaal nog niet erg genoeg is, is het vlees ook nog undercooked (naar mijn mening in ieder geval).

Al met al zag het er ontzettend klunzig en amateuristisch uit...

Maar hij is wel lekker bezig, en van de straat. =))
( ik huilde van het lachen toen hij op zijn firestarter , en onverstoord zei " hmm, ik moet een nieuwe")
 
Dominique zei:
nielss055 zei:
Voor de mensen die zich afvragen: 'Ja, maar ik zie weinig verkeerd gaan?', hier een greep uit mijn notities:
- De beste man heeft 5 aanstekers liggen, probeert ze allen, en de laatste werkt pas.
- De man gooit en smijt met zijn deksel.
- De man laat trots zijn temp meter zien met zijn telefoon af te lezen, maar heeft geen flauw idee hoe het werkt, dus doet het achteraf maar met gewone thermopennen.
- Om terug te komen op de thermopennen, hij verbrand zijn hand bij zijn 1e poging ze uit het vlees te halen.
- De man trapt zijn brikettenstarter aan flarden en gaat stug verder.
- De man zegt het vlees 20 minuten te laten rusten, en zet nog geen 10 minuten later zijn mes erin.
- En alsof het allemaal nog niet erg genoeg is, is het vlees ook nog undercooked (naar mijn mening in ieder geval).

Al met al zag het er ontzettend klunzig en amateuristisch uit...

Maar hij is wel lekker bezig, en van de straat. =))
( ik huilde van het lachen toen hij op zijn firestarter , en onverstoord zei " hmm, ik moet een nieuwe")
De beste man tovert dan in ieder geval nog een glimlach op onze gezichten :)
 
Briljant filmpje van deze guru. Let ook op de hoes van de gasser op de achtergrond, die is gedeeltelijk gesmolten ;) Waarschijnlijk de hoes om een hete Q gedaan 8-|
 
Terug
Bovenaan Onderaan