Beef en Steak

KEIJ Kamado

SammyWagemans

Tondelzoeker
Goedemiddag

Heeft er iemand nog meer info/reviews/gedachten/hersenspinsels... bij de verschillende modellen van KEIJ Kamado?

Ik ben zelf aan het kijken voor een Large of XL versie de prijzen zijn goed en de garanties lijken overeen te komen met die van bekendere A-merken.
Daarbij dan nog een service die vanuit NL gestuurd wordt en in een directe lijn bereikbaar.

Als ik hier zoek lees ik bv dat @noskos je hem in 2020 afschilderde als een Auplex plak kamado maar ik zie de gelijkenissen met een Auplex niet op zicht.
Althans niet met de huidige versie.

Graag jullie reacties hierover?

Alvast bedankt

Groeten Sammy

Laatst zag ik een video. Dacht van Kolenboertje maar weet niet meer zeker of hij het was die in China naar een handelsbeurs ging. Daar kon je zelf je eigen Kamado samenstellen, produceren en laten leveren.

Als je maar genoeg aantallen denkt te kunnen verkopen, kun jij dus ook een eigen kamado merk op de markt brengen. Jij bent uiteraard dan ook vrij om te bepalen hoe goed je in het product gelooft en welke garantie je wilt geven. Maar wat nou als jij 30 jaar garantie geeft en de wegens privé omstandigheden met de zaak stopt? Of over 5 jaar hebben we weer een financiële crisis en de zaak gaat failliet?

Het feit is dat er heel wat jaren overheen gaan dat een merk bestaat ,voordat er beweerd kan worden of achteraf de kwaliteit goed of niet goed was en of ze hun beloftes hebben waargemaakt. Omdat ook bij die lagere prijzen het nog steeds om heel veel geld gaat en andere merken dit al bewezen hebben en je hopelijk ook de 30 jaar met je kamado wil doen zijn veel mensen bereid net wat meer uit te geven.

Bbqbrommer is er ook mee bezig om diverse modellen samen te stellen en naar nederland te halen.
2 unbox videos heeft ie al geplaatst. Hier zit ook een ovale bij die toch nog wel wat verbeterpunten heeft.

Het punt van garantie heeft edwin wel gelijk. De garantie stopt als de zaak failliet gaat, mits iemand de merknaam overneemt

Het voordeel van een white label product is dan weer dat er altijd wel onderdelen te koop zijn van een andere merknaam.
Tepro is bijvoorbeeld zo een fabrikant de bekende toronto grillwagen is onder 10tallen merknamen verkocht evenals vele smokers.

Het ligt er ook aan wat je uit wil geven en wat het je waard is.
Wil je 30 jaar met een product doen of neem je na 5 of 10 jaar weer een nieuwe
Voor beide is iets te zeggen na 20 jaar nog op je oude rooster verroeste schanieren stukjes eraf enz enz of weer fris beginnen met alles nieuw.

Terug
Bovenaan Onderaan