BasBQ
Beef en Steak

Kebab spiezen die passen op een WGA

mkorpershoek

Vuurmaker
Berichten
66
Het lijkt wel kerst. Economie weer een beetje gestimuleerd kon het toch niet laten om in de aanbieding een WGA aan te schaffen. Nu zag ik een mooi adana kebab item van Maroc en met name die spiezen vielen mij op. Navraag bij maroc leerde dat deze dingen bij de Turkse supermarkt in Enschede te koop waren alleen dat is een beetje uit de richting. Hier in Rotterdam natuurlijk een oerwoud aan Turkse supermarkten :) dus voor ik ze afloop maar even de vraag hier. Weet iemand waar ik die dingen in Rotterdam kan kopen of ergens online ?
 
Als je even een foto plaatst, praat dat iets makkelijker. Ik heb wel spiezen gekocht hier in Den Haag, bij een Turkse supermarkt. Als het dezelfde zijn kan ik wel aan Zoon vragen nog eens te gaan kijken ;)
 
Je kunt ook heel lief aan maroc vragen om er een aantal op te sturen....
Maar voor spiesen die altijd passen: FireWire!
Gewoon een staaldraad waar je alles aan rijgt, past altijd ;)
 
ik heb ze in gouda gekocht, is niet zo ver van Rotterdam, maar ik zou gewoon eens een grote turkse supermarkt opzoeken in Rotterdam zelf, ik heb wel een adderesje voor je maar dat heb ik niet hier op mijn werk bij de hand, is zo wie zo de moeite om eens te gaan shoppen, ze hebben goed lamsvlees tegen een leuke prijs.

@ Ivo..kebab om een staaldraad kneden en dan boven de WGA? die moet je me maar eens voor doen, ben daar benieuwd naar  =))
 
@alvon, naar dat adres ben ik dan ook wel benieuwd voor wat lam.

En die staaldraad spies lijkt me verder nou niet erg praktisch voor wat betreft het omdraaiden van het vlees.
Dat is nu juist de reden dat ik die dubbele van Weber ben gegaan.
 
Ja, voor kebab zal het lastiger worden... (Niet onmogelijk denk ik) Voor 'normale' spiesen is het omdraaien geen probleem...
 
mkorpershoek zei:
Hoi Dominique . Het wordt weer tijd dat ik een bakkie bij je kom doen denk ik is al weer zo lang geleden ;-0
a5c9327fb4844545ed42e219481bb633.jpg


En een aardig prijsje.

c6fd060b471e1d12c15d1d71d3d826b6.jpg


Altijd gezellig als je op de koffie komt, geef maar een gil!
 
Kijk mooie spiesjes!  Dat zijn ze idd en een top prijs ! Ik heb volgende week wel een gaatje hoe zit jij volgende week ?
 
mkorpershoek zei:
Kijk mooie spiesjes!  Dat zijn ze idd en een top prijs ! Ik heb volgende week wel een gaatje hoe zit jij volgende week ?

Ik zit nog tm 8 juli in de USA.....
 
@mkorpershoek, de supermarkt waar ik ben geweest:

BERGWEG 170 - 176
3036 BL ROTTERDAM
TEL 010 - 265 33 99
ik heb daar lamsgehakt gehaalt, hadden ze niet liggen maar kon zonder problemen gedraaid worden, toen ik  zei dat het voor kebab was adviceerde hij een ander deel van het lam met meer vet en meer smaak wat jhij beter vond voor kebab

http://www.sahan.nl/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=38
hier nog even een linkje naar de rest van de winkels, mischien dat er eentje dichterbij is voor je
 
alvon zei:
@mkorpershoek, de supermarkt waar ik ben geweest:

BERGWEG 170 - 176
3036 BL ROTTERDAM
TEL 010 - 265 33 99
ik heb daar lamsgehakt gehaalt, hadden ze niet liggen maar kon zonder problemen gedraaid worden, toen ik  zei dat het voor kebab was adviceerde hij een ander deel van het lam met meer vet en meer smaak wat jhij beter vond voor kebab

http://www.sahan.nl/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=38

hier nog even een linkje naar de rest van de winkels, mischien dat er eentje dichterbij is voor je


Verkopen ze daar ook die spiezen?
 
@Eddeped , ik kan je niet garanderen dat ze ze op voorraad hebben of verkopen maar als het in je buurt is zeker de moeite om even boodschapjes te doen, wil je zekerheid, even bellen zou ik zeggen
 
alvon zei:
@Eddeped , ik kan je niet garanderen dat ze ze op voorraad hebben of verkopen maar als het in je buurt is zeker de moeite om even boodschapjes te doen, wil je zekerheid, even bellen zou ik zeggen
zag dat ze ook in Schiedam zitten, is vlak bij mijn huis, kan daar wel eens kijken. Bedankt voor de tip Alvon
 
he mannen bedankt voor alle bruikbare antwoorden !!. Ik ga dit weekend is even shoppen hier in 010. Kijken waar ik ze kan vinden
 
Terug
Bovenaan Onderaan