Hugo
Vuurmaker
Gister wilde ik kip proberen, soort van KCBS style. Het ging me dit keer niet zo zeer om opmaak maar meer op uiterlijk en smaak. Ik heb dus ook niet echt gelet op de grootte van de stukken bij het voorbereiden. Conclusie: Lekker, bite through skin is me eindelijk gelukt maar ik heb nog wel wat werk voor ik kip zou willen doen in KCBS style.
Tevens was dit een goed moment om mijn nieuwe speeltje uit te proberen, de CyberQ wifi. Het is een leuk speeltje en ik moet zeggen dat het fijn is dat je nu de controller in kan stellen mbv de computer ipv op het ding zelf, werkt een stuk makkelijker. Dit was geen low en slow sessie maar ik hoop m snel op een lange sessie uit te proberen.
Tevens was dit een goed moment om mijn nieuwe speeltje uit te proberen, de CyberQ wifi. Het is een leuk speeltje en ik moet zeggen dat het fijn is dat je nu de controller in kan stellen mbv de computer ipv op het ding zelf, werkt een stuk makkelijker. Dit was geen low en slow sessie maar ik hoop m snel op een lange sessie uit te proberen.