BasBQ
Beef en Steak

Kansmado

Fred Kans

Sprokkelaar
Berichten
26
Voorstellen, is dat lastig ???
Ik ga het proberen.....
Nog Kamadoloos. Maar niet lang meer...eind Mei 2023 zeker in het bezit van een Kamado, vrijwel zeker de Grizzly Medium.
De Medium Kamado omdat we er hier als stel, Fred en Jenny Kans, hoofdzakelijk met zijn tweetjes van zullen genieten/eten.

Ik, Fred dus, zal de firestarter zijn, en alles bereiden op de Kamado, en als bijna gepensioneerde krijg ik daar dus binnenkort ruim de tijd voor.
Jenny zal helpen met het opeten van de gerechten.

Absoluut vleesliefhebber hier, dus ik zal hier regelmatig zoeken, en vast en zeker ook geweldige recepten vinden.

We wonen in de Betuwe, en fotografie is ook een hobby, dus.....aan de fotowedstrijd hier zal ik ook zeker een bijdrage gaan leveren.

Fred en Jenny Kans (KansMado)

●● Update....Grizzly Elite Large gebruiker ●●
 
Laatst bewerkt:
Welkom familie Kans! Veel plezier hier!

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom Fred en Jenny!

Overweeg ook zeker een large ipv een medium, het verschil in kosten ga je nauwelijks merken maar het verschil in gemak wel.

Ervaring leert dat als je eenmaal je weg gevonden hebt op de bbq je rooster snel te klein is.
Het zou zonde zijn als je na een half jaar bedenkt, had ik maar……
 
Precies dat... ga voor large!

Veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom hier .
Wat ze al zeggen, large .
Vooral als je complete maaltijden er op wilt maken heb je de ruimte nodig voor pannetjes en je vlees , ook al ben je met zijn tweeën.
 
Jenny en Fred welkom.
Neem aan dat de large versie besteld is ?
 
Precies dat...
Welkom Fred en Jenny!

Overweeg ook zeker een large ipv een medium, het verschil in kosten ga je nauwelijks merken maar het verschil in gemak wel.

Ervaring leert dat als je eenmaal je weg gevonden hebt op de bbq je rooster snel te klein is.
Het zou zonde zijn als je na een half jaar bedenkt, had ik maar……
Dank u, inmiddels de "Large" besteld !!
 
Welkom hier .
Wat ze al zeggen, large .
Vooral als je complete maaltijden er op wilt maken heb je de ruimte nodig voor pannetjes en je vlees , ook al ben je met zijn tweeën.
Dank u, inmiddels de "Large" besteld !!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Van harte welkom en veel plezier op dit forum.
 
Welkom Fred en dat zoeken gaat zeker goed komen. Zoveel te vinden hier. Als je denkt, dit was het, nou... niet dus. Of het nou tips zijn of gerechten. Heel veel plezier met je Kamado 😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan