BasBQ
Beef en Steak

Kanaal broodje

 

robdegekste

Kooltjesharker
Berichten
216
Afgelopen week veruit het lekkerste toetje gemaakt op de bbq sinds tijden. Recept gevolgd via Noskos en de rest ging vanzelf. Mooiste was gist vinden, pas bij de 6e winkel gist kunnen scoren.

Erg leuk recept om te maken en om te eten. Natuurlijk alles direct op gegeten 😚😋


IMG_20200601_192414.jpg


IMG_20200601_192303.jpg


IMG_20200601_180339.jpg


IMG_20200601_180315.jpg


IMG_20200601_175844.jpg
 
Ziet er heerlijk uit! Deze kanaalbroodjes :unsure:
 
Hier ga ik me hier eens in verdiepen. Dit lust ik waarschijnlijk ook
Krijg van de plaatjes iig honger.
 
Hier ga ik me hier eens in verdiepen. Dit lust ik waarschijnlijk ook
Krijg van de plaatjes iig honger.
Zeker doen, echt goddelijk! Warm was het helemaal perfect. Dit krijgrn de meeste gasten / vrienden niet dagelijks 😊
 
Geweldig om te zien. Het is echt een fantastisch recept. Die broodjes overleven het hier nooit lang
 
Ja die zijn fijn!

PS zakjes gedroogde gist kun je honderd jaar bewaren. Lekker voorraadje houden!
 
Oehhhh als ik mijn pannenset heb ga ik deze ook maken... lekkeerr
 
Na veel associaties valt het kwartje... je bedoelt kanEElbroodje!
 
Dat zag er lekker uit dacht ik gisteren. Dat kan ik vandaag wel eens na de pizza serveren! Maar inderdaad, nergens gist kunnen vinden! Gelukkig bracht een oproep op de buurtapp hulp: ja, wij hebben een zakje gist beschikbaar! En zo geschiedde, wat een heerlijk recept! Moet zeggen, het is aardig wat werk, maar de reactie waren super! Dit is een blijvertje, heerlijk! Bedankt voor het 'in de groep gooien'!
 
Ziet er lekker uit. Komt op de lijst.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wat een lekker recept, ik moet ook eens zo'n skillet gaan halen. :)
 
Staat op m’n lijstje zodra de skillet binnen is!
Voor wie nog droge gist zoekt: vorige week bij meelenmeer.nl nog op voorraad. Pakjes van 100 en 500 gram dus we kunnen weer even vooruit.
 
De eerste foto is echt schitterend (y) ik sla even over (ben niet van het zoet) maar weet wel dat ik hier een aantal familieleden heel blij mee kan maken😃
 
Terug
Bovenaan Onderaan