BasBQ
Beef en Steak

Kamado goede prijs?

Ik vlinder ze ook altijd, dan liggen ze gewoon plat op het rooster. Veel makkelijker dan op een blikje.

Los van of je over een paar jaar naar een bastard gaat en dat dan misschien op de lange termijn duurder zal zijn denk ik dat, omdat je nu aan het budget zit, je hier prima een paar jaar veel plezier van kan hebben.
 
Goedkoop is duurkoop... Kamado Joe Junior is voor 475 te vinden en is een topmerk met goede garantie! Kip gaat goed passen met alu bakje direct op de deflector.

Groeten van Robert
 
Ik heb ook eerst een goedkope gekocht omdat ik eerst wilde kijken of het me zou bevallen. Gebruik nu zo'n 2 jaar een goedkoop model. Alles wat in het artikel staat over de kwaliteit klopt, maar dat maakt voor mij het plezier er niet minder om. En ik heb natuurlijk ook geen vergelijkingsmateriaal. Mocht ie versleten zijn dan komt er zeker een groter model wat niet te verslijten is;) ik heb er iig zeker geen spijt van gehad, ondanks dat er de eerste keer een barst in kwam. Heb zonder problemen en nieuwe gekregen, maar dat zal zeker niet overal zo zijn. En ik vind het leuk om alle onderdelen zelf een beetje in elkaar te flansen, want aanschaf is lastig qua maatvoering
 
Meldingen stonden blijkbaar uit
Veel te lezen nu
De chinees is pas half augustus leverbaar dus wacht even af
Anders zal het toch een kleinere worden en een weber ernaast

Ben toevallig ook een bastard compact tegen gekomen voor 350 welliswaar zonder accosoires nog maar ook het overwegen waard



Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
 
Goedkoop is duurkoop... Kamado Joe Junior is voor 475 te vinden en is een topmerk met goede garantie! Kip gaat goed passen met alu bakje direct op de deflector.

Groeten van Robert
Heb je zelf ook een joe junior had na deze optie nog niet gekeken zijn zoveel merken maar deze lijkt iets groter dan de guru en bastard?

Mvg wesley

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
 
Heb je zelf ook een joe junior had na deze optie nog niet gekeken zijn zoveel merken maar deze lijkt iets groter dan de guru en bastard?

Mvg wesley

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk

Ik heb zelf een Kamado Joe Junior, inderdaad, zoals mijn profielfoto laat zien. Inmiddels staat ie op een onderstel van een big green egg small (past, met een paar extra borgringetjes, precies) zodat hij iets hoger staat en verrijdbaar is.

Grill Guru en Bastard hebben beide ook eenzelfde vergelijkbare maat (33-35 cm rooster) in hun collectie. Mijn overweging:
* Kamado Joe is een gerenommeerd merk met goede service en garantieregeling.
* Bastard compact is veel zwaarder èn duurder.
* Grill Guru Compact onderstel minder mooi (persoonlijk) en minder garantie.

Groeten van Robert
 
Ik heb zelf een Kamado Joe Junior, inderdaad, zoals mijn profielfoto laat zien. Inmiddels staat ie op een onderstel van een big green egg small (past, met een paar extra borgringetjes, precies) zodat hij iets hoger staat en verrijdbaar is.

Grill Guru en Bastard hebben beide ook eenzelfde vergelijkbare maat (33-35 cm rooster) in hun collectie. Mijn overweging:
* Kamado Joe is een gerenommeerd merk met goede service en garantieregeling.
* Bastard compact is veel zwaarder èn duurder.
* Grill Guru Compact onderstel minder mooi (persoonlijk) en minder garantie.

Groeten van Robert
Gezien de maat wordt de junior toch wel steeds een stukje mooier
Binnekort is kijken of ik er ergens 1 kan bekijken live

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
 
Ik heb zelf een Kamado Joe Junior, inderdaad, zoals mijn profielfoto laat zien. Inmiddels staat ie op een onderstel van een big green egg small (past, met een paar extra borgringetjes, precies) zodat hij iets hoger staat en verrijdbaar is.

Grill Guru en Bastard hebben beide ook eenzelfde vergelijkbare maat (33-35 cm rooster) in hun collectie. Mijn overweging:
* Kamado Joe is een gerenommeerd merk met goede service en garantieregeling.
* Bastard compact is veel zwaarder èn duurder.
* Grill Guru Compact onderstel minder mooi (persoonlijk) en minder garantie.

Groeten van Robert
Gezien de maat wordt de junior toch wel steeds een stukje mooier
Binnekort is kijken of ik er ergens 1 kan bekijken live

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
 
Misschien is dit iets.
Ik hoor hier ook wel enthousiaste reacties over. Prijs is excl btw.
tapatalk_1725542122_378x504.jpg
 
Het lijkt in beide gevallen op een Auplex (of zie ik dat verkeerd?)
 
Over welke heb je het nu?
Waar ik aan kan komen voor 350 en de laatste of de joe?
Mvg wesley
Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
Zowel degene waar jij een foto van hebt gepost, als die uit de folder van de Hanos.
 
Zowel degene waar jij een foto van hebt gepost, als die uit de folder van de Hanos.
Top
Wat meer duidelijk
Ga toch even afwachten en zowiezo midden augustus even kijken bij die van mij foto en ondertussen ook even het verschil voelen van de bekende merken

Al doende leert men zullen we maar zeggen

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
 
Weet niet waar je vandaan komt. Maar ga b.v. eens naar een wat groter tuincentrum of de Wit. Daar hebben ze vaak veel modellen en merken. Of Basbq ter oriëntatie.
 
De keuze is gemaakt

Morgen is lekker gaan bouwen volgende week uittesten
Hornbach heeft weer ladingen binnen gehad
In best nog maar 3 nu momenteel

918168e2c9970aad7df9aab11e19fbdc.jpg


Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan