Beef en Steak

Kamado besteld!

Veel plezier met je nieuwe aan winst. Ik neem er een "plaatsvervangend"🍻op........

Dankjewel!

Het lijkt mij ook handig, ze zitten met magneetjes vast op het frame. In het frame zitten gaten voor gastronorm bakken en bastard schijnt met een snijplank te komen die ook past.

Maar de keuze voor deze t.o.v. het “oudere” urban large model is gemaakt omdat deze tafeltjes en het handvat niet van hout zijn. De BBQ kan bij ons niet binnen of onder een overkapping en zal dus altijd buiten staat (bij slecht weer wel onder een hoes). Hier zit dus minder onderhoud aan.

Mijn kamado staat ook altijd buiten maar ongeacht het weer constant onder de hoes, sommigen hier hebben daar problemen mee wegens vocht en schimmel maar bij mij tot heden totaal geen last van. Ik zet de onderste en bovenste schuif volledig open, de hoes er over maar ik trek de hoes onderaan niet dicht en laat ze open hangen, het trekkoordje draai ik wel een paar keer rond een wieltje zodat de hoes niet de lucht in kan bij wind.

Dankjewel!

Het lijkt mij ook handig, ze zitten met magneetjes vast op het frame. In het frame zitten gaten voor gastronorm bakken en bastard schijnt met een snijplank te komen die ook past.
ik dacht die plankjes die je eruit kunt halen al de snijplanken zijn?

Terug
Bovenaan Onderaan