Ik zocht dus een manier om de probes van m'n ET732 en m'n toekomstige PID regelaar op een knappe manier in te kunnen voeren in m'n WSM. Helaas is het systeem van BBQguru te krap voor de ET732 probes, dus deze optie viel af. Nu was ik van plan om op m'n werk iets soortgelijks te laten draaien van RVS met een wat grotere diameter, hiervoor zou dan wel een montage gat van een van de rooster dragers uitgeboord moeten worden.
Nou was ik toevallig vandaag even bij de Gamma en daar zag ik het volgende hangen;
Een stukje buis van 11mm is lang genoeg.
Ik moest wel een gat opboren naar 9,5mm.
Zo ziet het er van buiten uit.
En zo van binnen.
Ik weet natuurlijk niet hoe dit zich gaat houden op de lange termijn maar voor het luttele bedrag van E1,09 durf ik het wel aan. Er zitten trouwens twee buisjes en vier moeren in de verpakking dus je kunt er twee doorvoertjes van maken.
Mocht het nou heel snel gaan roesten laat ik dit namaken in RVS.
Nou was ik toevallig vandaag even bij de Gamma en daar zag ik het volgende hangen;

Een stukje buis van 11mm is lang genoeg.

Ik moest wel een gat opboren naar 9,5mm.

Zo ziet het er van buiten uit.

En zo van binnen.

Ik weet natuurlijk niet hoe dit zich gaat houden op de lange termijn maar voor het luttele bedrag van E1,09 durf ik het wel aan. Er zitten trouwens twee buisjes en vier moeren in de verpakking dus je kunt er twee doorvoertjes van maken.
Mocht het nou heel snel gaan roesten laat ik dit namaken in RVS.