BasBQ
Beef en Steak

Joetisserie

Jos Brons

Tondelzoeker
Berichten
20
Hallo. Ik ben al jaren op zoek naar een rotisserie en nu zie ik dat Kamado Joe er 1 heeft. De Joetisserie, deze kan je ook op een BGE Large gebruiken. Heeft iemand er al ervaring mee en waar kan je hem kopen?
 
Hij is nog niet in Nederland te verkrijgen. Schijnt wel onderweg te zijn.
Heb van de importeur doorgekregen dat de advies verkoopprijs ? 375,00 is.

Zodra ik meer info ontvang laat ik het weten.
 
Ik heb de Joetisserie besteld in Amerika. Kan niet wachten. Zodra ik hem binnen heb zal ik een review maken. Hou jullie op de hoogte.
 
Grillcave-man zei:
Ik heb de Joetisserie besteld in Amerika. Kan niet wachten. Zodra ik hem binnen heb zal ik een review maken. Hou jullie op de hoogte.

Top. Ben erg nieuwsgierig.
 
Mijn vrouw is voor 2 weken in Amerika, woensdag besteld en.........hebbes, nu nog een weekje geduld tot ze weer terug is :)

 
Heb je er rekening meegehouden dat er in Amerika 110V 60Hz wordt gebruikt?
En natuurlijk rekening houden met dat je een verloopstekker nodig hebt.
 
Eind volgende week zou de Joetisserie in Nederland bij de dealers moeten zijn.
De zending komt dit weekend aan in Rotterdam.
 
Hij is binnen en draait met wat kippeboutjes. Morgen hele kippen grillen. Vanavond lekker in de bouillonmarinade. Daar zal ik foto's van maken en plaatsen.
 
Hoe krijg je je deksel dicht met zo een extra ring ertussen?
 
Sander72 zei:
Hoe krijg je je deksel dicht met zo een extra ring ertussen?

Misschien dat de foto vertekent, of ik ben blind, maar het lijkt erop dat die ring schuin is zeg maar, waardoor je deksel op een kier staat als het ware.
Lijkt me ook de enige mogelijkheid, behalve als in de handleiding staat dat je je deksel los moet schroeven. ?
 
Paar weken geleden een filmpje van gezien en inderdaad de ring is schuin.
Je laat de deksel dus eigenlijk op een kier staan...  :)
 
Hij is er. Van vrouw en dochter voor mijn verjaardag gekregen.
1.gif

001.JPG
 
Grillcave-man zei:
Mijn vrouw is voor 2 weken in Amerika, woensdag besteld en.........hebbes, nu nog een weekje geduld tot ze weer terug is :)

Hoe heb je het 110V probleem opgelost?
 
Van het weekend een heerlijke Porchetta gemaakt van 5 kilo. Lekker op zijn gemakje laten rollen en tollen boven het vuur. Het was heerlijk. https://youtu.be/LSPKtwDigS8
 
@ Scorpz

Als je de afmetingen van je kamado, binnen & buiten diameter even doorgeeft wil ik het met plezier voor je controleren. Heb hem nog voor demo gebruikt onlangs op het Belgium Fire & Food Festival. Een echte publiekstrekker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan