Heb vd week "best ribs ever" binnen gekregen van Steven Raichlen gelijk maar wat uitproberen dacht ik zo!! 
Te beginnen met "Jamaican Jerk Ribs met Molasses Mustard Baked Beans" had daarbij ook nog wat ribs van eigen makelij
en een komkommer salade "Korean Cucumber Salad" ook uit zijn boek..
Daar gaan we!!
Spulletjes voor de "Jerk" (staat ook een potje melasse tussen welke daar niet hoort :-[ )
En kon geen Scotch bonnet pepers krijgen,heb het dus met surinaamse gedaan.
In de blender..even proeven lekker spicy!!
(kleine) Buikribben
Gister in de vacuzak en in de koeling!
Ondertussen voor de zoetekauw proberen er een sweet ribje bij te maken..
Vandaag op de smoker met appel en kers als rookhout..
Tijd om de beans te maken..daar hoorde dat potje melasse dus bij :
;D
Had van morgen aardbeien geplukt in de tuin en had nog een paar over waarmee ik dus een mopsaus/glaze heb gemaakt samen met frambozenjam en perzik likeur voor de zoetekauw.. ;D
Komkommersalade voor een "frisje" erbij..(lijkt overigens sprekend op de gene die ik altijd zelf maak maar is dit met ui en rice vinegar ipv gewone azijn) :-\
Ready
Hadden er basmati/safraan rijst bij met cranberry's..
Was erg lekker allemaal,meningen waren verdeeld over de ribs..dat had meer te maken met het niet houden van spicy en of zoet dan
met de smaak/bereiding..bonen waren helaas voor de zoetekauw's onder ons een tikkie te spicy ;D

Maar wij hebben er heerlijk van gegeten,deze komt zeker vaker terug!!
Thx for watching..

Te beginnen met "Jamaican Jerk Ribs met Molasses Mustard Baked Beans" had daarbij ook nog wat ribs van eigen makelij

en een komkommer salade "Korean Cucumber Salad" ook uit zijn boek..
Daar gaan we!!
Spulletjes voor de "Jerk" (staat ook een potje melasse tussen welke daar niet hoort :-[ )
En kon geen Scotch bonnet pepers krijgen,heb het dus met surinaamse gedaan.

In de blender..even proeven lekker spicy!!

(kleine) Buikribben

Gister in de vacuzak en in de koeling!

Ondertussen voor de zoetekauw proberen er een sweet ribje bij te maken..

Vandaag op de smoker met appel en kers als rookhout..

Tijd om de beans te maken..daar hoorde dat potje melasse dus bij :

Had van morgen aardbeien geplukt in de tuin en had nog een paar over waarmee ik dus een mopsaus/glaze heb gemaakt samen met frambozenjam en perzik likeur voor de zoetekauw.. ;D

Komkommersalade voor een "frisje" erbij..(lijkt overigens sprekend op de gene die ik altijd zelf maak maar is dit met ui en rice vinegar ipv gewone azijn) :-\

Ready

Hadden er basmati/safraan rijst bij met cranberry's..
Was erg lekker allemaal,meningen waren verdeeld over de ribs..dat had meer te maken met het niet houden van spicy en of zoet dan
met de smaak/bereiding..bonen waren helaas voor de zoetekauw's onder ons een tikkie te spicy ;D

Maar wij hebben er heerlijk van gegeten,deze komt zeker vaker terug!!
Thx for watching..