BasBQ
Beef en Steak

Jack Daniels entrecote

 
 

Jupilerman

Kooltjesharker
Berichten
123
Gisteren steak gemarineerd in Jack Daniels en daarna nog even gerookt met chips van JD. Was een succes :) met reverse sear en d oven op 55C.

f8ecfd0ce5ebc855e304a01ea777de5d.jpg

02c957b1a92cb0ddf8033b3e5ac05f8a.jpg

6c57b303b243d764f12f59b3f4a69451.jpg




Wsm 47, Weber Performer, Weber Smokey Joe. Blogger voor http://GHENTlemensBBQ.com
 
Volgen mij staat er een typfout in je topic, er staat daar iets van oven, volgens mij moet dit kamado of weber ofzo zijn  :D
 
een kamado is een oven
 
Nice, ziet er goed uit.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Brecht zei:
Volgen mij staat er een typfout in je topic, er staat daar iets van oven, volgens mij moet dit kamado of weber ofzo zijn  :D

haha, nee heb de oven gebruikt om ze op temperatuur te brengen en de kamado om af te grillen en te roken. kort maar hevig.
zondig ik nu? :)
 
Jupilerman zei:
Brecht zei:
Volgen mij staat er een typfout in je topic, er staat daar iets van oven, volgens mij moet dit kamado of weber ofzo zijn  :D

haha, nee heb de oven gebruikt om ze op temperatuur te brengen en de kamado om af te grillen en te roken. kort maar hevig.
zondig ik nu? :)


Zondigen, hoezo :-/
Ze zijn toch op de bbq geweest ;)
En in een oven krijg je nooit van die mooie grillmarks :D
 
Mooi gedaan hoor. Combi oven en bbq maakt het dat het resultaat sneller op tafel ligt. Geen probleem...
Grz.
 
Marcozld zei:
Mooi gedaan hoor. Combi oven en bbq maakt het dat het resultaat sneller op tafel ligt. Geen probleem...
Grz.

Zondigen is het niet, maar in je bbq kan dit ook en nog lekkerder met wat rookhout... eerst zachtjes in de rook voorgaren en later afgrillen... smullen hoor!
 
Erg is het niet vind ik maar wel nog zo leuk als alles op de q gedaan werd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

 
Wanneer heb je dan het rookhout toegevoegd? Bij het afgrillen?

Oven of bbq.. het ziet er wel lekker uit! :D
 
b.asv zei:
Wanneer heb je dan het rookhout toegevoegd? Bij het afgrillen?

Oven of bbq.. het ziet er wel lekker uit! :D

Klopt, het moment dat ik ze grilde gooide ik wat snippers op het vuur.


Wsm 47, Weber Performer, Weber Smokey Joe, Yakiniku kamado. Blogger voor http://GHENTlemensBBQ.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan