BasBQ
Beef en Steak

Jack Daniels BBQ Sausen bij de PLUS

dannycnl

Vuurmaker
Berichten
76
Beste mensen,

Mijn vriendin werkt bij de Plus en daar stuurde ze mij vandaag een foto van Jack en Daniels BBQ sausen.
Deze zullen binnenkort te vinden zijn bij de PLUS.
Wat de prijs gaat worden en of ze bij alle PLUS-EN zijn durf ik niet te zeggen.
Het gaat om de lange glazen flessen in verschillende smaken.

(Hopelijk stat het in het juiste topic)

Groeten Danny
 
Dat is geweldig. Je ziet dat steeds meer supermarkten meer verschillende Q sauzen hebben ipv de standaard.


Ben met volle hoop eergisteren nog bij de plus geweest om te kijken of ze daar ook al vernieuwing hadden maar teleurgesteld terug gekomen.


Even wachten dus. :-O
 
Ze waren gister hier bij de plus binnen gekomen en stonden nog in het magazijn dus ik moest ook nog even geduld hebben
 
Let wel op dat die hoge flessen de UK variant is. De amerikaanse variant (behalve glaze) zit in een plastic (bredere) fles. Smaak is net iets anders al is de UK versie ook lekker.
 
handig om te weten bedankt
 
Ben ik nou de enige die vind dat JD bbq saus een heel vieze nasmaak heeft?

Chemische "imitatie whiskey" smaak, er zit namelijk helemaal geen whiskey in de saus.
 
Nosmo zei:
Ben ik nou de enige die vind dat JD bbq saus een heel vieze nasmaak heeft?

Nee. ( zo kort en bondig ben ik zelden he?)
 
Ik heb de JD smalle vierkante fles (original) saus 2 weken geleden bij de ZEGRO (Groothandel) meegenomen, hij ligt nu bij de AVR (Afval Verwerking Rotterdam)

Ik vind bijna alle commerciele BBQ sauzen Yakkie, vooral de SBR sauzen, gatver.
De enige sauzen die ik wel lekker vind zijn die van Blues Hog de BBQ sauce en Tennessee red sauce, de 1 zoet en de ander zuur ik meng ze daarom meestal 50/50 krijg je een heerlijke zoetzure saus met een warme ondertoon door de kaneel die in de zoete BBQ saus zit.

Of gewoon zelf maken, zo vind ik de Championship red sauce heel lekker, recept staat op de Blog van Noskos.
 
Ik zag hier bij de Hoogvliet BBQ sauzen van Remia liggen. Stuk of 4 varianten. Heeft er iemand die al geprobeerd en wat zijn de bevindingen? Zijn van Remia, dus zullen vast bij andere ketens ook in het vak liggen. Persoonlijk vond ik de JD sausen wel lekker.
 
Ik heb die smokey bbq saus van remia geprobeerd. Wat zal ik zeggen. Beter dan wat ik eerder heb geprobeerd uit de supermarkt. Maar in vergelijking met de Amerikaanse bbq sausen toch een beetje vlak. Ik gebruik hem nu met half chill saus half bbq saus. Voor de  laatste 15 min. Van m'n kip, krijgt die een lekker jasje van.
 
De Plus in Heerde heeft ze al een tijdje in de winkel liggen maar ik vind er niets aan :-&
 
Terug
Bovenaan Onderaan