BasBQ
Beef en Steak

Itali? en Q.. Wat te maken

 
 
 

Holkers

Pitmaster
Berichten
660
op m'n werk hebben we een Italiaanse thema avond met eigen gemaakt limoncello en grote tafel met eten. Bring it yourselves. Dus denk ik: fire up the Q!

Maar wat te maken? Ik wil iets echt authentieks Italiaans van een Q maken, maar die pastaliefhebbers steken vrij weinig de grill aan als ik het internet zo doorlees. Ik weet dat in een van de laatste afleveringen van Jamie's Itali? hij een stuk lam in een grote oven smeet, wellicht is zoiets een optie. In ieder geval lijkt me smoken wel wat (fatty kan, niet direct voorkeur) maar echt een sessie van 6 a 10 uur gaat niet wat worden..

Wie kan me helpen?
 
Pizza!!


Het maakt niet uit wat je wil maken, met Salie, Rozemarijn, Oregano, Basilicum etc maak je het zelf pastapio's
 
Pollo alla spiedo
 
Porchetta!! niet duur en o zo lekker van de Q
 
Lamsbout met knoflook en rozemarijntjes erin gestoken... zalig!
 
MOINK ballen natuurlijk  ;)
De basis zijn Italiaanse gehaktballetjes, en een sausje van frambozenjam, met balsamico, en knoflook.
Hoe Italiaanser wil je het hebben  :D

Mac
 
Mac zei:
MOINK ballen natuurlijk  ;)
De basis zijn Italiaanse gehaktballetjes, en een sausje van frambozenjam, met balsamico, en knoflook.
Hoe Italiaanser wil je het hebben  :D

Mac

+1 snel,  simpel, save en gegarandeerd een succes
 
Ik ga komende zomer op vakantie in noord italie, comomeer. Kom maar op met de tips, ik word nu al vrolijk van wat ik hier lees! Dank!
 
santino zei:
Ik ga komende zomer op vakantie in noord italie, comomeer...

Is dat waar altijd die grote hagelstenen uit de lucht komen zetten...?  :(
 
Schijnt daar voor te komen, maar ik was niet van plan die op de WGA te doen hoor  :-O
 
Ik ga, als alles in de planning ook goed gaat, een porchetta maken. Lekker een uur of 7/8 op de WSM. Nu nog een plek vinden om de WSM neer te zetten zonder dat onverlaten om de 5 minuten de deksel omhoog doen...
 
santino zei:
Ik ga komende zomer op vakantie in noord italie, comomeer. Kom maar op met de tips, ik word nu al vrolijk van wat ik hier lees! Dank!

Grappig ik zit vlak bij je aan het meer van lugano aan de italiaanse kant in porlezza

Wanneer ga je want ik neem de wga zeker mee :D
 
Vertrek op 18 juli, mijn gaat standaard mee!
 
maroc zei:
santino zei:
Ik ga komende zomer op vakantie in noord italie, comomeer. Kom maar op met de tips, ik word nu al vrolijk van wat ik hier lees! Dank!

Grappig ik zit vlak bij je aan het meer van lugano aan de italiaanse kant in porlezza

Wanneer ga je want ik neem de wga zeker mee :D

Dan zit je waarschijnlijk op camping Darna of sport camping internationale. Wij zijn daar ook een jaar of 4 geweest.
Mooi meer met fantastisch noodweer af en toe ;)
 
Ik ga voor 2 weken prachtig weer en heerlijke WGA sessies.  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan