BasBQ
Beef en Steak

Is een Haarschuur in een Firebox te repareren

Voila, net mailtje terug gehad van de dealer. Hij was op weekend geweest.

Vermits de KJ bij KJ is geregistreerd, moet ik daar een case aanmaken via een link die hij mij gegeven heeft. Daarna krijg ik een nieuwe toegestuurd. Maar moest het wat lang duren, dan moest ik hem iets laten weten.

Wel gaf hij het advies om deze niet te wisselen zolang de andere niet verder stuk gaat. Hij heeft klanten die het voor hadden en nog jaren verder konden doen ermee. Maar sowizo is het wel aan te raden om een nieuwe aan te vragen zodat ik deze reserve heb.

Ben benieuwd.
 
Voila, net mailtje terug gehad van de dealer. Hij was op weekend geweest.

Vermits de KJ bij KJ is geregistreerd, moet ik daar een case aanmaken via een link die hij mij gegeven heeft. Daarna krijg ik een nieuwe toegestuurd. Maar moest het wat lang duren, dan moest ik hem iets laten weten.

Wel gaf hij het advies om deze niet te wisselen zolang de andere niet verder stuk gaat. Hij heeft klanten die het voor hadden en nog jaren verder konden doen ermee. Maar sowizo is het wel aan te raden om een nieuwe aan te vragen zodat ik deze reserve heb.

Ben benieuwd.
voor mijn BGE heb ik ook een reserve liggen.
ik heb een gelijkaardige scheur als die van jou, denk nu al 2 jaar, gaat zonder probleem.
 
voor mijn BGE heb ik ook een reserve liggen.
ik heb een gelijkaardige scheur als die van jou, denk nu al 2 jaar, gaat zonder probleem.

Dealer schreef dat dit eerder een uitzetvoeg is en dat hij er nog jaren mee door kan. Maar als ge de kans krijgt een nieuwe te kopen, moet ge dat ook doen. :)
 
Gisteren case aangemaakt en vandaag moest ik factuur nog doormailen en net orderbevestiging dat ik een nieuwe krijg. Echter door covid zijn ze niet op stock en dus wachten. Gelukkig kan er nog mee bakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan