BasBQ
Beef en Steak

Inwijding wga

 
 

Roland78

Stoker
Berichten
302
Even een snelle bbq vandaag,met de inwijding van de nieuwe wga!  :)

Wat pittige kip spiesjes,kebab's,garnalen spies en karbo's

Bij passend zomers aperitief.. ;)
IMGP6476_zpsdfe93337.jpg


Vanwege het weer eindelijk achter in de tuin ;D
IMGP6474_zps57f309eb.jpg


IMGP6477_zpsf037f4b6.jpg


IMGP6479_zpsc0e0ecfc.jpg


Beetje multitasken.. ::)

IMGP6480_zps9f74763a.jpg



Dik tevreden over de wga!! Ideaal voor de snelle bbq en spiezen voor een paar mensen!! :)

IMGP6478_zps6c83c8ee.jpg


IMGP6484_zps6118d5d9.jpg


Morgen staan deze op het menu,maar dan op de smoker!!

IMGP6487_zpsbe85aaff.jpg


IMGP6488_zps75bb4fbf.jpg
 
Lekkere soorten vlees. Ook die gehaktspiesen.

Mooi weekend zo bij elkaar.
 
ja de WGA is zo'n heerlijke bbq, ik gebruik die ook heel erg veel.
je hebt er lekkere dingen op gemaakt zie ik.

en vandaag gaat ook wel goedkomen denk ik
 
Nice! Prima ontmaagding zo ;)
 
Mooie eerste keer!

Tip leg een dubbele laag aluminiumfolie onder je rooster, dat maakt wat makkelijker schoon ;).
 
Ook al is het voor een paar sateetjes, effe wat kooltjes opstoken en hup op de WGA. Vooral dat binnen een half uur de kooltjes al gedoofd zijn als je alles gelijk afsluit blijft ideaal. En de volgende keer kun je je briketten opnieuw gebruiken.
 
Ja fijne Q om erbij te hebben, je hebt er meteen leuke dingen meegedaan
 
Kijk, die ziet er al mooi vies uit.
 
Hoppa mooie maiden run. Dat je hem nog maar vele sessies mogen volgen!
 
Ziet er lekker uit hoor! Een waardige maiden run zo te zien.

Pas wel op met die WGA zo op de tafel, want als je lekker heet bezig bent....zo heb ik ook ooit een houten tuintafel van een mooie diffuse koolvlek voorzien. Ik dacht ineens: "hmmm lekkere houtrook" en toen was het te laat. Daarom gooi ik er tegenwoordig een klinker onder ofzo, als hitteschild.

Geniet van je wga, zou ik zeggen!
 
El Fumarole zei:
Ziet er lekker uit hoor! Een waardige maiden run zo te zien.

Pas wel op met die WGA zo op de tafel, want als je lekker heet bezig bent....zo heb ik ook ooit een houten tuintafel van een mooie diffuse koolvlek voorzien. Ik dacht ineens: "hmmm lekkere houtrook" en toen was het te laat. Daarom gooi ik er tegenwoordig een klinker onder ofzo, als hitteschild.

Echt waar Jeroen, zelfs als hij op de pootjes staat? Ik heb hem ook op een houten tafel en zou dat best zonde vinden als ik die verniel, laat staan wat de SWMBO er van gaat vinden.
 
structor zei:
El Fumarole zei:
Ziet er lekker uit hoor! Een waardige maiden run zo te zien.

Pas wel op met die WGA zo op de tafel, want als je lekker heet bezig bent....zo heb ik ook ooit een houten tuintafel van een mooie diffuse koolvlek voorzien. Ik dacht ineens: "hmmm lekkere houtrook" en toen was het te laat. Daarom gooi ik er tegenwoordig een klinker onder ofzo, als hitteschild.

Echt waar Jeroen, zelfs als hij op de pootjes staat? Ik heb hem ook op een houten tafel en zou dat best zonde vinden als ik die verniel, laat staan wat de SWMBO er van gaat vinden.
Ik neem op de najaarmeating een klein bewijsje mee. Mijn oude campingtafel heeft ook zo'n bruine vlek van mijn wga. Maar ik denk dat als je hem niet te hoog stookt, dat het dan wel losloopt. Ik ging er nogal op tekeer toen ik 'm net had namelijk... menig hamburgertje is erop gesneuveld:-[
 
Ik had m de eerste keer ook zo op z'n pootjes op de tafel staan. Even aan het tafelblad voelen bracht me gelukkig op tijd op andere gedachten...

Maar je maiden run van je WGA mag geslaagd genoemd worden!
 
Dat vind ik een goede inwijding hij is nu van alle markten thuis.
 
El Fumarole zei:
Ziet er lekker uit hoor! Een waardige maiden run zo te zien.

Pas wel op met die WGA zo op de tafel, want als je lekker heet bezig bent....zo heb ik ook ooit een houten tuintafel van een mooie diffuse koolvlek voorzien. Ik dacht ineens: "hmmm lekkere houtrook" en toen was het te laat. Daarom gooi ik er tegenwoordig een klinker onder ofzo, als hitteschild.

Geniet van je wga, zou ik zeggen!

Bedankt voor de tip..en dat voor een tafel bbq  ???
Houd het wel in de gaten..anders goed excuus voor de vrouw om een nieuwe tafel uit te zoeken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan