BasBQ
Beef en Steak

Interesse peiling gietijzeren WGA rooster (gesloten)

haha bestellen die hap
 
ik heb je een pm gestuurd Mac  ;)
 
Laat maar horen wie en wat dan maak ik je het geld wel over met verzending naar mij toe Mac :)
 
@ Leo
Dat is idd een verstandig plan.

Mede BBQ genoten.
Aangezien ik dit weekend moet werken, wil ik dit draadje open houden tot maandag 12:00 uur.
Als er dan geen nieuwe aanmeldingen zijn, dan ontvangen jullie van mij een PM, met mijn gegevens, en het over te maken bedrag.
Als ik het volledige bedrag binnen heb (incl verzend kosten, mits van toepassing), dan ga ik de bestelling plaatsen.

Willen jullie alvast nadenken wat jullie willen kwa verzenden/ afhalen.

@ Frits, en Mike v R
Ik heb collega's wonen in Beunigen, en Beverwijk, als zijn mee willen werken, kan ik misschien organiseren, dat het daar af te halen is (onder voorbehoud natuurlijk)

@Noskos, en Leo
Noskos heeft Kees Duym opgegeven (woont deze bij jou in de omgeving?), er van uitgaande dat jij, en Leo elkaar regelmatig zien, is het misschien een optie om dan de 2 setjes te combineren. ?

Voor wat het voorstel van Willyowinki betreft, om de roosters aan te passen.
Willen jullie, en Willy daar nog iets mee ?
Ik heb ook een collega in Haarlem wonen (Niet al te ver van Willy denk ik, en hiervoor geld hetzelfde verhaal als boven), maar dan moet Willy het weer bij jullie zien te krijgen !

Van tbob, Rowin en Stille/Willem, kan ik geen woonplaats vinden op de ledenkaart.

Mochten er nog vragen/ opmerkingen zijn, dan hoor ik het wel.

Grtn
Mac

 
ik kan wel een aantal setjes bij je ophalen, zit voor mijn werk veel bij je in de buurt.

wat ik zo denk is dat voor Willy, Mike, dennis, mijzelf en misschien nog wel meer
 
Mac ik vind alles goed, verzenden of ophalen ik vind het prima
 
@Leo
Goed plan, laat het maar weten.

@Frits
Ik peil ff bij mijn collega. (versturen kan altijd nog)
 
Het zou mooi zijn als ik ze in beverwijk kan ophalen,en dat geld ook voor Rowin.
 
Ik heb even aan Kees gevraagd waar hij woont, dan kunnen ze misschien naar iemand bij hem in de buurt, anders wil ik ze ook wel naar hem opsturen hoor.
 
Kees woont in Raalte, bij Zwolle.
 
Mac zei:
@ Leo
Dat is idd een verstandig plan.

Mede BBQ genoten.
Aangezien ik dit weekend moet werken, wil ik dit draadje open houden tot maandag 12:00 uur.
Als er dan geen nieuwe aanmeldingen zijn, dan ontvangen jullie van mij een PM, met mijn gegevens, en het over te maken bedrag.
Als ik het volledige bedrag binnen heb (incl verzend kosten, mits van toepassing), dan ga ik de bestelling plaatsen.

Willen jullie alvast nadenken wat jullie willen kwa verzenden/ afhalen.

@ Frits, en Mike v R
Ik heb collega's wonen in Beunigen, en Beverwijk, als zijn mee willen werken, kan ik misschien organiseren, dat het daar af te halen is (onder voorbehoud natuurlijk)

@Noskos, en Leo
Noskos heeft Kees Duym opgegeven (woont deze bij jou in de omgeving?), er van uitgaande dat jij, en Leo elkaar regelmatig zien, is het misschien een optie om dan de 2 setjes te combineren. ?

Voor wat het voorstel van Willyowinki betreft, om de roosters aan te passen.
Willen jullie, en Willy daar nog iets mee ?
Ik heb ook een collega in Haarlem wonen (Niet al te ver van Willy denk ik, en hiervoor geld hetzelfde verhaal als boven), maar dan moet Willy het weer bij jullie zien te krijgen !

Van tbob, Rowin en Stille/Willem, kan ik geen woonplaats vinden op de ledenkaart.

Mochten er nog vragen/ opmerkingen zijn, dan hoor ik het wel.

Grtn
Mac

Mac ik woon in Sittard en is afsturen volgens mij het goedkoopste :)
 
Ik geef mij hierbij op als distributiepunt Bussum.
 
@Frits
Met collega besproken, en afhalen in Beuningen is in principe geregeld.

Ik las op het forum, dat jij reeds over een setje beschikt, 'wat is de reden, dat je een 2e setje wilt ?' (hoeft niet te vertellen, maar ik was nieuwschierig, en kan mij misschien doen besluiten ook voor een extra set te kiezen).

@Jeroen78
Rhoon (Portland), ligt naast Barendrecht (Carnisselande), aan de kant van de IKEA.
Afhalen is prima.

@Douwe
Je staat op de lijst, en is misschien te combineren met Kees Duym (Noskos ?)

@Dick3G
Ik geef mij hierbij op als distributiepunt Bussum.
Alleen distributie ?, of wil jij ook een setje ?

@Mike v R (en Rowin)
Is het voorstel van Leo (om bij mij een aantal setjes op te halen) eventueel ook een optie ?

Grtn
Mac
 
Mac, ik heb al een tijd een setje. Dus alleen distributie(afhaal)punt.
 
Moeten we die gietijzeren rooster ook inbranden met Crisco of kun je ze zo gebruiken en insmeren met slaolie??
 
Ik zou ze wel even inbranden met Crisco.
 
Terug
Bovenaan Onderaan