BasBQ
Beef en Steak

Interesse peiling gietijzeren WGA rooster (gesloten)

ik heb er toen 25 euro voor betaald en 6,95 euro aan verzendkosten (binnen Nederland)
 
Go Willy, Go Willy!  :-*
 
Heren (en dame  ;))

FF voor de duidelijkheid.
Het is idd zoals in mijn uitleg staat aangegeven (en Henny ook zojuist gezegd heeft), een set van 2 roosters. (van 22 x 36 cm)

nsmokegrillroste2teilig.jpg


Vandaar, dat de prijs van Willy/ Hugo (10,- euro), dan ook niet in de buurt kan komen van de huidige 23,- euro.

Grtn
Mac
 
Ik zeg laat komen (bestel) die roosters, daarvoor reageerde ik ook als eerst :D
 
Had Kobold ook geen interesse? Gerard777 had ook interesse ook al heeft hij officieel geen WGA ;)
 
Vandaar, dat de prijs van Willy/ Hugo (10,- euro), dan ook niet in de buurt kan komen van de huidige 23,- euro.

Grtn
Mac

Nou ja,hoe je het ook bekijkt ..... 2 roosters ? ? 10,00 = ? 20,00.
Als ik vroeger op school goed mijn best heb gedaan is dat ?3,00 minder dan ?23,00 voor twee roosters.
Hoezo dan niet in de buurt komen?
 
Ik heb het ook nog even aan Kees Duym gevraagd, die zit niet op het forum maar heeft misschien wel interesse.
 
Ik heb voor de laatste set van Hugo ook meer betaald dan ?20 volgens mij, was iets met verzenden e.d. staat me bij.
 
Bij deze bestelling is het 23 euro plus 6,75 porto is 29,75 euro.

Tenzij je ze gewoon ophaalt natuurlijk ;).
 
Kees Duym heeft ook interesse in een setje, dus die mag erbij op de lijst!
 
Hoi Mac,

Ik ben net lid van dit forum.
Noskos had me er op gewezen omdat ik ook op zoek ben naar "gietijzeren roosters" voor mijn WGA.

Dus je kunt mij ook op de lijst zetten voor een 1 setje gietijzeren WGA roosters.

Ik weet niet hoe jullie dat normaal regelen qua betalings- en adresgegevens maar dat hoor ik dan wel.
Alvast bedankt,

Willem
 
Hoi Willem

Je staat op de lijst.
Ik weet niet hoe jullie dat normaal regelen qua betalings- en adresgegevens maar dat hoor ik dan wel.

Voor mij is dit de eerste x, dat ik zoiets regel, en ik moet ook ff het wiel uitvinden, wat het beste/ handigst is om te doen.
Maar dat komt wel goed.  ;)
 
Je mag Rowin ook op de lijst zetten voor een setje roosters.
 
doe mij ook maar een setje  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan