BasBQ
Beef en Steak

Interesse in wild???

Rene heeft alleen maar gevraagd of er interesse was en later zei hij dat hij op vakantie ging. Er stond geen tijd bij hoe lang hij weg zou zijn volgens mij.

Ik snap dan ook niet zo goed de aanval op hem. Het lijkt me dus wel zo gezellig als we het hier weer gaan hebben over waar het ooit om begon, of we misschien interesse hebben in een mooi stukje Hollands wild.

En ja dat heb ik wel...
 
Ik las op Twitter dat je er niet heel makkelijk een pulled pork van kunt maken. Zwijn op het spit en een mooie meating van maken lijkt me wel een mooie oplossing voor het wildprobleem ;)
 
noskos zei:
Rene heeft alleen maar gevraagd of er interesse was en later zei hij dat hij op vakantie ging. Er stond geen tijd bij hoe lang hij weg zou zijn volgens mij.

Ik snap dan ook niet zo goed de aanval op hem. Het lijkt me dus wel zo gezellig als we het hier weer gaan hebben over waar het ooit om begon, of we misschien interesse hebben in een mooi stukje Hollands wild.

Om 9:13 heb ik al mijn opmerkingen weggehaald om de draad weer over Q-en te laten gaan. Het is nu meer dan 5 uur later.
Of we gaan het over Q-en hebben of ik ga uitleggen wat ik bedoelde want het wordt helemaal uit zijn verband getrokken.
 
Lijkt me een goed idee, gewoon lekker over onze hobby praten.
Als het een beetje meezit heb ik deze week nog contact met de jager, als het tegen zit....
Ook hij is druk met van alles en nog wat.

Laten we gewoon vooruitkijken en hopen dat het allemaal door gaat =P~
 
hoefnix zei:
Om 9:13 heb ik al mijn opmerkingen weggehaald om de draad weer over Q-en te laten gaan. Het is nu meer dan 5 uur later.
Of we gaan het over Q-en hebben of ik ga uitleggen wat ik bedoelde want het wordt helemaal uit zijn verband getrokken.

Mijn opmerkingen waren er op gericht om de discussie weer gewoon over wild te laten gaan. Dit omdat er nog wat discussie na kwam. Dat je je berichten hebt gewist maakt verder niet zoveel uit omdat de essentie intact blijft door de reacties die er nog wel staan.

Dus dit is de laatste keer dat ik het zeg, we willen hier alleen nog maar reacties zien over eventuele interesse in wild. Geen opmerkingen terug, geen +1's etc.
 
Holkers zei:
Ik las op Twitter dat je er niet heel makkelijk een pulled pork van kunt maken. Zwijn op het spit en een mooie meating van maken lijkt me wel een mooie oplossing voor het wildprobleem ;)

+1, deze mag toch wel Dennis ;)
 
Tot op heden is het mij niet gelukt om terug in contact te komen met deze jager.
Ik kan jullie vertellen dat ik daar geweldig van baal.
Ten eerst omdat ik een liefhebber ben van wild maar nog meer omdat ik voor hem dit topic heb gestart....

Stel dat hij zich toch nog bij mij meld zal hij echt een verdomd goed verhaal moeten hebben voor zijn "niet bereikbaarheid".

Mocht ik wat horen, hou ik jullie op de hoogte!
 
ReneR zei:
Tot op heden is het mij niet gelukt om terug in contact te komen met deze jager.
Ik kan jullie vertellen dat ik daar geweldig van baal.
Ten eerst omdat ik een liefhebber ben van wild maar nog meer omdat ik voor hem dit topic heb gestart....

Stel dat hij zich toch nog bij mij meld zal hij echt een verdomd goed verhaal moeten hebben voor zijn "niet bereikbaarheid".

Mocht ik wat horen, hou ik jullie op de hoogte!

geen punt natuurlijk, tnx voor de update en wie weet desnoods volgens seizoen?
 
Gisteren met mijn maat, ook jager goulash gemaakt in de do. Eigen afschot, Was ree, het uitbenen laat ie trouwens aan de plaatselijke slager over.

Was erg smakelijk :) goed geschoten wild zonder stress hormonen is zo vreselijk lekker :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan