BasBQ
Beef en Steak

Instacure, pink salt, Prague powder etc. 'live' kopen in US

 
 

Lowietje72

Gemarineerd
Berichten
1.682
Hoi mede bbq'ers, verduurzamers van vlees,

Ik heb zo'n beetje alle topics die over de verschillende zoutsoorten gaan bekeken en wil graag wat Pink salt of Instacure #1 aanschaffen.
Nu gaat mijn broer binnenkort op vakantie naar de US en ik vroeg mij af welke supermarktketen dit soort zout verkoopt. Weet een van jullie dat misschien?

Had wel gezien dat sommige Super Walmarts het schijnen te hebben en eventueel jacht- en viswinkels. Iemand een idee bij deze 2?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Lourens
 
mrwolf zei:
Waarom bestel je het niet gewoon via Ebay?

Omdat mijn broer dus naar de US gaat. Hij neemt ook liquid smoke mee en als hij daar dan toch op uit is kan hij net zo goed kijken voor Pink salt.
Want ons ben zunnig hey.
 
Geef je meer kans bij een Williams Sanoma winkel dan Wallmart
 
Frits zei:
Geef je meer kans bij een Williams Sanoma winkel dan Wallmart

Dank je Frits. Die zag ik inderdaad ook voorbij komen, maar wist niet of die keten door heel de US zit.
 
Ik zou kijken bij een Bass Pro, Gander Mountain oid. Winkels voor jagers en vissers. Mensen die een hert schieten en daar ook iets van maken hebben dat soort spul nodig ;)
 
noskos zei:
Ik zou kijken bij een Bass Pro, Gander Mountain oid. Winkels voor jagers en vissers. Mensen die een hert schieten en daar ook iets van maken hebben dat soort spul nodig ;)

Dank je Noskos.

Kwam trouwens een website tegen in de UK smokedust.co.uk. Daar verkopen ze Prague Powder #1 per 200 gram voor ? 3,18 plus verzenden.
Iemand bekend met deze site?
 
Nee maar voor dat geld kan je wel wat risicio lopen, met 200 gram kan je best een tijd vooruit.
 
Lowietje72 zei:
noskos zei:
Ik zou kijken bij een Bass Pro, Gander Mountain oid. Winkels voor jagers en vissers. Mensen die een hert schieten en daar ook iets van maken hebben dat soort spul nodig ;)

Dank je Noskos.

Kwam trouwens een website tegen in de UK smokedust.co.uk. Daar verkopen ze Prague Powder #1 per 200 gram voor ? 3,18 plus verzenden.
Iemand bekend met deze site?

Bedankt voor de link/adres. Ook nog met Paypal. Toppie!
 
ShuttleX zei:
Lowietje72 zei:
noskos zei:
Ik zou kijken bij een Bass Pro, Gander Mountain oid. Winkels voor jagers en vissers. Mensen die een hert schieten en daar ook iets van maken hebben dat soort spul nodig ;)

Dank je Noskos.

Kwam trouwens een website tegen in de UK smokedust.co.uk. Daar verkopen ze Prague Powder #1 per 200 gram voor ? 3,18 plus verzenden.
Iemand bekend met deze site?

Bedankt voor de link/adres. Ook nog met Paypal. Toppie!

Let even op dat de verzendkosten er al in zitten..... als je in de UK woont. Naar Nederland zal er een (hoop ik) kleine toeslag bij komen. Niet gezien dus net maar excuus mailt gestuurd om het verschuldigde bedrag bij te paypalen..

Komt goed!
 
ShuttleX zei:
ShuttleX zei:
Lowietje72 zei:
noskos zei:
Ik zou kijken bij een Bass Pro, Gander Mountain oid. Winkels voor jagers en vissers. Mensen die een hert schieten en daar ook iets van maken hebben dat soort spul nodig ;)

Dank je Noskos.

Kwam trouwens een website tegen in de UK smokedust.co.uk. Daar verkopen ze Prague Powder #1 per 200 gram voor ? 3,18 plus verzenden.
Iemand bekend met deze site?

Bedankt voor de link/adres. Ook nog met Paypal. Toppie!

Let even op dat de verzendkosten er al in zitten..... als je in de UK woont. Naar Nederland zal er een (hoop ik) kleine toeslag bij komen. Niet gezien dus net maar excuus mailt gestuurd om het verschuldigde bedrag bij te paypalen..

Komt goed!

Sorry, dat had ik misschien wat duidelijker moeten vermelden. Die ? 3,18 is ex. verzenden naar NL. Als je buiten de UK woont komt er nog wat bij aan verzenden, voor het exacte bedrag moet je dan even mailen met smokedust.
 
Terug
Bovenaan Onderaan