BasBQ
Beef en Steak

Inspiratie bijgerechten vis

 
 

rubenveraart

Kooltjesharker
Berichten
244
Beste allen,

Bij een eerdere vrienden BBQ heb ik mij gericht op vlees (o.a. PP, Picanha). Voor volgende week staat voor dezelfde groep een Q te wachten die ik wederom mag verzorgen. Vervelend, zo'n hobby... B-). Dit maal is het thema vis. Nu heb ik zelf wat vis betreft prima gerechten gevonden op dit mooie forum met allen een andere soort vis (scholfilet in parmaham, tonijnsteak en gerookte forel). Ik heb een klein rookoventje waar de forel op kan en mijn weber dient als warmtebron voor de scholfilet en tonijn.

Maar, wat zijn nou prima bijgerechten die passen bij de zachte en zoutige smaak van de scholfilet, de meer vlezige smaak van tonijn en de zachte en volle smaak van de forel (ik merk dat ik er vanuit ga dat alles goed lukt.... :D). In het recepten-deel van het forum wel wat gevonden, maar toch nog niet overtuigd.

Helpen jullie mij aan inspiratie?

Ruben

 
Wat dacht je van een kruidensalsa? Heerlijk met de tonijn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Misschien wat neutrale tegenhangers om de vis meer tot zijn recht te laten komen.  Vloer of rolbrood. of gevulde groenten (tomaat Paprika)met rijst, couscous. Als je thema vis is zou ik niet nog meer smaken introduceren. Maar het is jouw feestje :)
 
Terecht. Of je maakt er drie echte gerechten van.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Is misschien saai, maar gegrilde groentes? Eenvoudige courgette, aubergine, champignons etc? Nogmaals... Erg eenvoudig maar dan bljjft de vis ook de hoofdrolspeler

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan