BasBQ
Beef en Steak

Inkbird IBBQ-4T of Grilleye Pro

KJ_Nico

Kooltjesharker

Pfff, heb alleen maar bericht dat mijn bestelling bevestigd is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Juulvh

Kooltjesharker

Bij mij ook vanuit China. Ook nog geen idee wanneer dat dan geleverd wordt

Juulvh

Kooltjesharker

Shipment departed from airport of origin country! Wanneer die dan daadwerkelijk bezorgd word kan ik er niet uit opmaken

Marcozld

Stoker

Mooi dat het de Inkbird is geworden. Ik ben erg tevreden over mijn thermometer van Inkbird IBT-2x. Bluetooth werkt perfect en wordt met een prima app geleverd.
Grz.

P.I.G.

Tondelzoeker

Heb ook de inkbird IBBQ-4T besteld met 50% korting. Besteld bij amazon.nl en is zojuist bezorgd. Meteen even de app geïnstalleerd en verbonden met de inkbird. Goeie eerste indruk van het apparaat. Binnenkort maar even testen met een lekker stukje vlees.

Watergeus

Kooltjesharker

Wachten duurt lang. 😁 de mijne is volgens track and trace ergens op reis met het vliegtuig..

KJ_Nico

Kooltjesharker

Afgelopen vrijdag ook de melding gehad dat de tweede meter ook verstuurd is...

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

EasywoodsQ

Kooltjesharker

Nou het heeft "even" geduurd maar vannacht om 03.00 verzonden vanuit China zover ik kan zien en om 06.00 een mailtje omgeleid via Amazon.uk...... volgens die laatste wordt 'ie vandaag bezorgt. Snappen doe ik het niet maar er zit beweging in :D

EDIT: na nog wat online speurwerk blijkt de hele levering omgeleid naar Amazon en is DHL onderweg om 'm inderdaad vandaag te bezorgen! :LOL:

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan