BasBQ
Beef en Steak

Inkbird IBBQ-4T of Grilleye Pro

 
 

KJ_Nico

Kooltjesharker
Berichten
232
Even een vraagje. Ik heb nu verschillende thermometers met BT gebruikt. Echter zodra ik de tuin uit ga het huis in. Is de verbinding verbroken.
Ben dus eigenlijk op zoek naar een wifi versie. Ik heb goede wifi ontvangst.

Nu had ik een beetje mijn zinnen op de Grilleye-pro gezet, maar morgen heeft Inkbird een sale dag. Dit inverband met hun 10-jarige jubileum.
De Inkbird iBBQ-4T heeft ook Wifi, geen BT. De Grilleye heeft zowel wifi als BT. Inkbird geeft morgen 50% korting op de 4T.

Zijn er mede forumleden die de inkbird IBBQ-4T gebruikt, en wat zijn hun ervaringen?
 
Helaas alleen ervaring met de Inkbird 6. Dacht dat ik er zou geraken met BT alleen. Heb hetzelfde probleem als jij, behalve dat ik in huis ook nog wel een stukje geraak. Maar sowizo word ik gek van het gepiep en telkens de verbinding weg valt, piept hij ook nog eens.

Ik ben tevreden van de Inkbird, maar zou mss toch voor de Grilleye pro gaan. Maar geloof dat die laatste maar 2 probes heeft, en die Inkbird 4. Ik ging voor 6 toen, maar tot nu toe max 3 gebruikt.
 
Geen ervaring met beide thermometers, maar die 40-50 euro voor de inkbird lijkt me echt een koopje.

Afhankelijk van waar je van plan bent te gebruiken heb je bluetooth al dan niet nodig. Bij jou thuis heb je goede wifi, dus daar zou ik geheel zonder BT kunnen. Mocht je hem buitenshuis nog ooit willen gebruiken, dan zou BT nog iets toevoegen, maar in die gevallen kan je hem ook vast wel manueel instellen,

Als het klopt dat de grill eye maar 2 probes heeft dan is het sowieso een nobrainer en zou ik de inkbird kopen.
 
Geen ervaring met beide thermometers, maar die 40-50 euro voor de inkbird lijkt me echt een koopje.

Afhankelijk van waar je van plan bent te gebruiken heb je bluetooth al dan niet nodig. Bij jou thuis heb je goede wifi, dus daar zou ik geheel zonder BT kunnen. Mocht je hem buitenshuis nog ooit willen gebruiken, dan zou BT nog iets toevoegen, maar in die gevallen kan je hem ook vast wel manueel instellen,

Als het klopt dat de grill eye maar 2 probes heeft dan is het sowieso een nobrainer en zou ik de inkbird kopen.

De Inkbird kan je ook zonder verbinding gebruiken. Laatste keer was ik toch de hele tijd buiten bezig en ligt die op het tafeltje naast het eitje en kijk ik daar eventjes op. Denk als je dan buitenshuis op de camping bv bent, dat het wel leuk is om er gewoon met je pilsje naast te zitten :D

De iGrill is meegeleverd met 2 probes, maar daar gaan er wel meer in aan €20/stuk.
 
Waar is die korting op de Inkbird iBBQ-4T?

Ik heb hier ook de 6 op BT gehad maar die is pas gesneuveld.
Deze 4T ziet er goed uit, ook waterbestendig en magneetbevestiging. Ook ik nooit meer dan 3 of 4 probes gebruikt van de 6 die ik had :)
 
Als ik het goed gelezen hebt zullen ze enkel morgen tussen 00:00 - 23:59 50% korting geven.
E.e.a. kan je terugvinden op FB, Zoek even op Inkbird_Netherlands.

Vannacht om 00:00 zullen ze een kortingscode vrijgeven hiervoor.
 
Ik lees mee, ik twijfel ook al een poosje tussen die twee.....
Heb je een linkje naar die kortingsactie?
Edit: knubbe was me voor
 
Waar is die korting op de Inkbird iBBQ-4T?

Ik heb hier ook de 6 op BT gehad maar die is pas gesneuveld.
Deze 4T ziet er goed uit, ook waterbestendig en magneetbevestiging. Ook ik nooit meer dan 3 of 4 probes gebruikt van de 6 die ik had :)

Ik dacht voor het vele te gaan, maar had me beter toch de 4 genomen met Wifi. Maar ik heb hem nu en zolang hij niet sneuvelt, zal ik het ermee doen. Daarna zien we wel. :D
 
Schermafbeelding 2020-09-14 om 13.05.03.png


Wel rekening houden met het tijdsverschil dan hé ;) Code is dus al vrijgegeven
 
Ja ik zag hem net verbij komen idd

Maar je kan de code nog niet invoeren bij hun website en bij de nederlandse amazone werkt hij niet.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik zag hem net verbij komen idd

Maar je kan de code nog niet invoeren bij hun website en bij de nederlandse amazone werkt hij niet.

Klopt, ik zie ook geen mogelijkheid de code ergens in te voeren op de originele website :confused:
 
Is dat nou de code? Maar kan je hem nog niet invoeren?
Op FB wordt ik niet veel wijzer maar dat werkt niet echt lekker omdat ik geen account heb denk ik..

ik wil wel gaan bestellen :)
 
Is dat nou de code? Maar kan je hem nog niet invoeren?
Op FB wordt ik niet veel wijzer maar dat werkt niet echt lekker omdat ik geen account heb denk ik..

ik wil wel gaan bestellen :)

Als je dit linkje volgt naar de officiële website dan lukt het nu wel....... het vakje waar je de code kunt invoeren is nu wel zichtbaar. Succes!!

 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf net deze kunnen bestellen met 30% korting

 
Ja ik zag hem net verbij komen idd

Maar je kan de code nog niet invoeren bij hun website en bij de nederlandse amazone werkt hij niet.

Nu werkt het wel via de originele website;)
 
Woehoe de ibbq 4t voor 44 euries. Moeten er geen invoerrechten overheen komen natuurlijk 😁
 
Ik heb zelf net deze kunnen bestellen met 30% korting


Gelukt! Bedankt. De 4T besteld met een doosje en 1P erbij.
 
Woehoe de ibbq 4t voor 44 euries. Moeten er geen invoerrechten overheen komen natuurlijk 😁
Ja, erg fijn dit, mijn bluetooth variant (van een ander merk) haalde alleen de achterkamer.
Waarvandaan zullen ze verzenden? Zullen ze een EU warehouse hebben?

Edit: Ja, die hebben ze.
2020-09-15 07_58_38-Thank you for your purchase! - Inkbird - Checkout en nog 2 andere pagina's...png
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan