BasBQ
Beef en Steak

Inkbird IBBQ-4T of Grilleye Pro

Ik kwam net via facebook op een andere Inkbird app tegen, speciaal ontwikkeld voor de iBBQ-4T.
Deze schijnt wel goed te werken....


BBQ-4T voor Android
 
En is je ervaring er goed mee Rob? Ben vooral benieuwd naar het accuraat binnen krijgen van notificaties en langdurig uit kunnen lezen van de grafiek?
Als je dit topic door leest zie je iig dat bij mij de grafiek regelmatig de brui er aan geeft. Ook heb ik het idee dat de notificaties wel eens onnodig lang duren. Thermometer zelf piept dan al, maar nog geen melding gehad. Erg irritant.
 
Ik heb dezelfde thermometer en heb ook dat notificaties wat lang duren. Ik ben bang dat dit in de "cloud" oplossing/backend zit, dit los je dus niet op met een andere app.
 
Ik heb dezelfde thermometer en heb ook dat notificaties wat lang duren. Ik ben bang dat dit in de "cloud" oplossing/backend zit, dit los je dus niet op met een andere app.
Afgelopen weekend 2x de andere app gebruikt. Maar bij mij werkt deze perfect. Notificaties kwamen goed door. Misschien instellingen aanpassen. Ik heb de app bijna alle toegang gegeven. Op berivhten en contactpersonen na. Daarbij de app als niet sluimerende app gezet. Dit bij een Samsung S10+

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Afgelopen weekend 2x de andere app gebruikt. Maar bij mij werkt deze perfect. Notificaties kwamen goed door. Misschien instellingen aanpassen. Ik heb de app bijna alle toegang gegeven. Op berivhten en contactpersonen na. Daarbij de app als niet sluimerende app gezet. Dit bij een Samsung S10+

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
De app is inmiddels gedownload, zal de volgende run ermee aan de slag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan