BasBQ
Beef en Steak

Injector type

Gisteren besteld, tegelijk met de worstbijbel, maar de injector zou pas de 26e geleverd worden... Staat hij ineens net voor de deur. De bijbel komt later vanavond. Helemaal top. Maar mooi ding, man! Gelukkig minder groot dan ik had verwacht. Ik had echt een soort kitspuit qua grootte in m'n hoofd... Maar het valt mee dus. Even getest met water, super soepel instelbaar van 1 tot 5 ml per actie, 2 relatief fijne naalden en 2 naalden om een nijlpaard mee om te leggen. De echte ontmaagding komt natuurlijk nog, maar zover erg tevreden!
726b8b26422ea32baa17014c62f8181f.jpg
 
Gisteren besteld, tegelijk met de worstbijbel, maar de injector zou pas de 26e geleverd worden... Staat hij ineens net voor de deur. De bijbel komt later vanavond. Helemaal top. Maar mooi ding, man! Gelukkig minder groot dan ik had verwacht. Ik had echt een soort kitspuit qua grootte in m'n hoofd... Maar het valt mee dus. Even getest met water, super soepel instelbaar van 1 tot 5 ml per actie, 2 relatief fijne naalden en 2 naalden om een nijlpaard mee om te leggen. De echte ontmaagding komt natuurlijk nog, maar zover erg tevreden!
726b8b26422ea32baa17014c62f8181f.jpg

Als ik nog eens een paar kitnaden opgevuld moet hebben, weet ik wie ik moet bellen. Veel plezier ermee!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Gebruik je em ook niet weinig doordat het een simpele uitvoering is?
Of dat veranderd met een betere uitvoering betwijfel ik. Ik vind dat injecteren maar een getob..

Wil eerst vlees zonder maken
Laatst een kippie wat extra vocht gegeven en dat gaat goed met de aanwezige spuit
 
Terug
Bovenaan Onderaan