BasBQ
Beef en Steak

inbone ribeye met reversed sear

 
 
 

p.buijsm

Stoker
Berichten
275
Hoi,

Naast de aardbei/cake sate begon het bbq feest vandaag met een inbone ribeye, low & slow met reverse sear.

Mooi stukje Gascone rund

kNBT1Gm.jpg


Op kern van 52 weggezet en licht bestrooid met knoflookpeper

4Pfrm7H.jpg

jH6Ugnl.jpg

QBOo9N6.jpg



Temperatuur bereikt......burn baby burn.....disco inferno :)

mGCOuol.jpg

6M5U6yW.jpg


En dan het eindresultaat.............

Helemaal vergeten om een foto daarvan te maken....was mooi rose in de kern.......volgende keer zal ik er een foto bij doen tenzij iemand interesse heeft in een foto van een bot :)

Groet,
Pierre
 
prachtig stukje vlees pierre
 
Heerlijk om te doen en om op te eten.
 
Ziet er lekker uit. Mooie foto's ook
 
Ja hoor!! Dit lust ik!! :p
 
Super. Ziet er heerlijk uit...
Ikzelf heb afgelopen weekend en het weekend ervoor ribeye gemaakt maar ik heb een kern van 46 gr aangehouden. Jij schrijft 52 gr, is dat omdat het met bot is ?
Het vlees gaart ook nog na in de folie... Ik ben benieuwd.. :)
 
Tom Hendriks zei:
Super. Ziet er heerlijk uit...
Ikzelf heb afgelopen weekend en het weekend ervoor ribeye gemaakt maar ik heb een kern van 46 gr aangehouden. Jij schrijft 52 gr, is dat omdat het met bot is ?
Het vlees gaart ook nog na in de folie... Ik ben benieuwd.. :)

Hi Tom,

Zou ik normaal gesproken ook doen, maar in deze zat voldoende vet om hem sappig te houden en 3 van de 4 houden van medium.
Als het aan mijzelf zou liggen zou die blue zijn geweest....zeg altijd maar zo, als je het mond op mond beademing zou geven moet de koe weer van het bord lopen :)

Gr,
Pierre
 
Pierre_b zei:
Tom Hendriks zei:
Super. Ziet er heerlijk uit...
Ikzelf heb afgelopen weekend en het weekend ervoor ribeye gemaakt maar ik heb een kern van 46 gr aangehouden. Jij schrijft 52 gr, is dat omdat het met bot is ?
Het vlees gaart ook nog na in de folie... Ik ben benieuwd.. :)

Hi Tom,

Zou ik normaal gesproken ook doen, maar in deze zat voldoende vet om hem sappig te houden en 3 van de 4 houden van medium.
Als het aan mijzelf zou liggen zou die blue zijn geweest....zeg altijd maar zo, als je het mond op mond beademing zou geven moet de koe weer van het bord lopen :)

Gr,
Pierre

=)) =)) =))

Al met al ziet het er super smakelijk uit....
Mooie reportage.
 
Dan heb ik toch liever dat aardbeien-cake toetje, Pierre!

:p geintje, super steak, echt geweldig!
 
Nice !
 
Terug
Bovenaan Onderaan