BasBQ
Beef en Steak

Ik ben niet alleen !!!!!

 
 

Bob

Stoker
Berichten
310
Hallo allemaal ,

Ik ben Bob en ben 43 jaar oud , heb twee jonge kinderen (2 en 4 jaar) en woon in de buurt van Rotterdam.
Goed om te zien dat er meer mensen als ik zijn , echte BBQ fans.
Ik word door familie en vrienden soms als een beetje raar gezien sinds ik besmet ben geraakt met het BBQ virus , niet zelden wordt er meewarig naar mij gekeken , heb je hem weer met zijn aparte BBQ aanpak (goed vlees , lange marinade tijden etc.)
Maar ondertussen komen ze graag eten als ik BBQ.

Ik ben redelijk bedreven in de traditionele keuken maar beschouw mezelf als een beginneling waar het de BBQ betreft , ik probeer dus eerst de basis goed te krijgen (temp.controle , direct/indirect , briketten/houtskool , houtsnippers etc.)
De verslaving begon met een oude Weber 47cm (erfstuk van ouders , meer dan 20 jaar oud) en ik heb ondertussen een 57cm Weber aangeschaft en een rotisserie draaispit.

Mijn wapenfeiten tot zover zijn eigenlijk de simpele dingen , bierblik kip , hele kip van het spit , lamsbout,beenham , dorade , T-bone steaks en zulk soort dingen.
Ik kwam op deze site omdat ik zocht naar recepten voor een hele eend en was meteen aangenaam verrast door de inhoud van de site , van basic tot ingewikkeld , alles is te vinden.

Ik ben ervan overtuigd dat de vele recepten hier me nog wel even bezighouden en dat ik met eventuele vragen ook goed terecht kan.
Met vriendelijke BBQ groeten,

Bob
 
Hallo Bob welkom hier !
 
welkom bob!
 
Welkom hier!! Veel plezier
 
hoi Bob,
welkom bij dit edele genootschap
 
Bob, er zijn er die nog erger besmet zijn hoor!!  :-S
 
Van harte welkom hier Bob!!
 
You'll never Q alone ( vrij naar Lee Towers). Welkom hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan