BasBQ
Beef en Steak

Igrill2 met Samsung S2

 
 
 

Imperial Guard

Pitmaster
Berichten
749
Aangezien ik over 2,5 week jarig ben zit ik te denken aan de Igrill2, op de website staat het niet vermeld maar werkt de Igrill samen met een Samsung S2.
En wat is jullie ervaring Igrill2 vs Igrillmini?

+ Punten van de Igrill2

- Zichtbare temperatuur op het scherm
- Meerdere probes
 
Als de telefoon niet op de website staat, dan mag je er vanuit gaan dat deze niet samen werkt met de iGrill2.
Dit zal hoogstwaarschijnlijk te maken hebben met het Bluetooth protocol wat door de iGrill2 gebruikt wordt en dat de S2 dat hardware technisch niet ondersteund.

De pluspunten van de iGrill2 tov de Mini geef je zelf al aan en daar valt op zich weinig aan toe te voegen  :D
 
Hmm als dat zo is moet ik opzoek naar een ander verjaardagscadeau  X(
 
De-stillekracht zei:
S2 heeft gewoon bluetooth.

Yep, maar de S2 staat niet in de lijst van Idevices, misschien draait de app zelf niet op de S2
 
De-stillekracht zei:
S2 heeft gewoon bluetooth.
Bluetooth is niet gelijk aan Bluetooth, althans in de wereld van draadloze verbindingen. Ook dit wordt nog steeds verder ontwikkeld en hier zijn dus meerdere versies van. De hardware die in de elektronica is gestopt bepaalt uiteindelijk welke versie je hebt en de S2 zal een 'oude' versie ondersteunen terwijl de iGrill een nieuwere versie vereist.
 
Omdat we nog een back-up mobiel hier in huis hebben (Xperia Z) die geschikt is voor de Igrill2 heb ik uhm mogen bestellen voor mijn verjaardag van mijn lieftallige vriendin  :D
 
Je hebt Bluetooth 4.0 nodig. Deze Bluetooth is de nieuwe generatie die beter bereik heeft en minder batterij verbruikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan