BasBQ
Beef en Steak

iGRill

 
 
 

Falcon

Kooltjesharker
Berichten
219
Ik heb 2 igrill's liggen en ik vind ze niet zo best.
Het bereik is maar 10m en het verbinden werkt ook niet altijd soepel.
Ik zou voor een Maverick ET-732 gaan.
 
Mike +1
 
blijken ook nogal snel afwijking tov werkelijke temperatuur te krijgen.
 
Mike v R zei:
Ik heb 2 igrill's liggen en ik vind ze niet zo best.
Het bereik is maar 10m en het verbinden werkt ook niet altijd soepel.
Ik zou voor een Maverick ET-732 gaan.

Bedankt voor je reactie Mike Die maverick ziet er goed uit en lees alleen maar goede recensies, dat gaat hem worden denk ik.
 
Big-T zei:
blijken ook nogal snel afwijking tov werkelijke temperatuur te krijgen.

Nou duidelijk dat die igrill dus niks is.
 
Ik zag zojuist dat er ook een nieuwere versie is dus die is het geworden; Maverick ET-733. Bedankt voor de tip! Ik heb hem besteld bij barons bbq business
 
Dan is advies niet meer nodig :)
Heel veel plezier met je Maverick!
Moet gek gaan wil dat niet lukken....
 
Igrill is niks ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb zowel de igrill als de maverick en ben over allebei tevreden, afwijking bij mij is iig minimaal tussen de thermometers. Afstand durf ik niks over te zeggen, ben nooit verder dan 10 m van de bbq ;-)

De draadjes van de igrill zijn kunnen iig beter tegen hitte dan die van de maverick is mijn ervaring.

Toch zou ik maverick nemen, voornamelijk omdat ik het irritant vindt dat mijn iPhone dan in gebruik is door een thermometer en als je dan wat anders op je telefoon hebt gedaan je dan weer de igrill naar voren moet halen...

Dus een prima keuze!
 
Hier dezelfde ervaring met de iGrill als Gabor. Prima dingetje en gewoon een nauwkeurige temperatuurmeting.

Minpuntje is wel het batterijverbruik; een sessie van 12 uur ga je niet redden op een setje verse batterijen. En het bereik is idd niet om over naar huis te schrijven.
Dit zou met de nieuwe iGrill Mini en de iGrill 2 wel beter moeten zijn, maar daar ben je wel meer beperkt wat je als ontvanger kan gebruiken geloof ik.

Maar een Maverick is zeker een goede keuze en met een dedicated ontvanger heb je tenminste je smartphone of tablet vrij voor andere zaken :)
 
DanBras zei:
Minpuntje is wel het batterijverbruik

Mijn Maverick loopt nog steeds op de eerste batterijen ;-)
iGrill lust er 4 tegelijk en gaan idd veel sneller op!
 
Ik stond te popelen om te  bestellen, wat in m'n hoofd zit...... :D vandaar dat ik niet veel andere reactie?s heb afgewacht. Maar bedankt voor de extra info!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan