BasBQ
Beef en Steak

Iberico ribs

 
 
 

cold_as_ijs

Pitmaster
Berichten
745
Had een tijd geleden wat Iberico ribs meegenomen van de hanos. Vanwege het lekkere weer was het een mooi moment om ze klaar te maken.

Deze keer gegaan voor de easterwood methode. Ik moet zeggen dit bevalt me wel, 1 en 15 min stonden ze op tafel en een 15 min later waren ze wonderbaarlijk verdwenen :D

Avond van tevoren schoongemaakt en met zout bestrooid. Had iets meer mogen zijn merkte ik de volgende dag. Volgende dag bbq naar 160 graden, 1 rib in memphis dus rub gezet en de andere bestrooid met knoflook, peper, beetje chipotle en gerookte paprika poeder. Na 1 uur op de bbq degene met de rub gelakt met sweet baby Ray’s. 15 min later smullen. Na het lakken was de temperatuur iets teveel opgelopen van de bbq waardoor het op sommige plekken iets verbrand was, verder echt heerlijke ribs. Degene met memphis dust en lak waren de favoriet
451DA72D-2846-44D0-9DD4-5EDFEA17D6F1.jpeg
DB513699-A207-455C-85C3-D1AD35A54A6E.jpeg
 
Lekker. Schuif maar door
 
Jam😋Jam
 
Ik heb er zo 2 in de vriezer liggen, maar de easterwood methode ga ik niet gebruiken. Ik wil immers niet dat ze wonderbaarlijk verdwijnen, omdat ik ze nog wil eten :p

Ze zien er lekker uit.
 
lekker hoor, die iberico ribs lust ik ook wel.
 
Heerlijk!

Iberico ribben op de easterwood methode is een fantastische combinatie.
 
Hot en Fast Iberico ribs is echt te lang geleden hier. Die moeten weer eens op tafel. Zier er goed uit. Krijg er honger van
 
Terug
Bovenaan Onderaan