BasBQ
Beef en Steak

I grill 2 Verbinding met telefoon

 

Bart1972

Vuurmaker
Berichten
53
Weber is eigenaar geworden van de I grill2
En heeft ook maar een nieuw ap uitgebracht, welke bij mij niet werkt op mij telefoon "Huawei P8 Lite"
De vorige ap werkte perfect zoals het hoort
Bij de koppeling van de telefoon en de Igrill staat "Kan niet koppelen aan IGrill_V2"
Telefoon is zichtbaar, en heb ap al een keer verwijderd en er opnieuw op gezet echter zonder resultaat.

Mocht iemand een helpende hand / oplossing hebben dan daarvoor dank!!

Gr Bart


 
Was bij mij ook na de update, heb toen het reset knopje onder het batterij dekseltje ingedrukt van de igrill , daarna gelijk weer verbinding.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Heb ook al problemen met de app. Maar dan op iPhone 6 met iOS10
 
Totaal geen problemen met Iphone 6 plus en de Igril 2.
 
Hoi Bart,

Ik had hetzelfde probleem. De iDevices app werkt niet meer. De weber app geprobeerd idem. Reset igrill/telefoon reset niets hielp. Vanmiddag opnieuw geprobeerd via iDevices geen verbinding en via de weber app ineens wel. Blijkbaar een update geweest? Hier is het probleem opgelost na ruim een week geen contact te krijgen. Ik heb een iPhone 7 by the way

Groet Wilco
 
Nogmaals geprobeerd maar zonder resultaat
Wat ik heb geprobeerd werkt bij mij niet.
-  App verwijderd en opnieuw ge?nstalleerd.
-  I grill gereset aan achterzijde.

( Op de telefoon ( samsung / android ) van mijn vrouw werkt de app wel perfect )

Mocht iemand nog een idee hebben.....
 
Heel apart. Heb alle updates gedaan. en draait nog steeds als een speer. Ik ben tevreden.

 
Weet niet of je dit al geprobeerd hebt?  :-?

Ontkoppel je telefoon met de igril dus verwijder in bluetooth settings
Verwijder daarna de app
Reset je telefoon
Dan de telefoon weer aanzetten
App opnieuw installeren
Igrill aanzetten zodat de telefoon in bluetooth hem kan vinden
Koppelen

Als ik problemen heb met het koppelen van een apparaat of dat het apparaat niet vindbaar is helpen de bovenstaande stappen meestal in ieder geval succes
 
Janus zei:
Weet niet of je dit al geprobeerd hebt?  :-?

Ontkoppel je telefoon met de igril dus verwijder in bluetooth settings
Verwijder daarna de app
Reset je telefoon
Dan de telefoon weer aanzetten
App opnieuw installeren
Igrill aanzetten zodat de telefoon in bluetooth hem kan vinden
Koppelen

Als ik problemen heb met het koppelen van een apparaat of dat het apparaat niet vindbaar is helpen de bovenstaande stappen meestal in ieder geval succes
Ja ook geprobeerd maar zonder resultaat helaas
Heb wel een reactie gehad van de leverancier waar gestuurd werd naar een technisch probleem van de de telefoon.
Feit is dat de vorige app perfect heeft gewerkt en andere Bluetooth apparaten wel feilloos werken op mijn telefoon
Daarna heb ik hun gewezen op de reviews van de desbetreffende app  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.weber.igrill&hl=nl
Leverancier zou dit doorsturen naar weber en volgt naar ik hoop en reactie en update
Zo te zien ben ik niet de enige met problemen i.c.m. deze app

Gr bart
 
Terug
Bovenaan Onderaan