BasBQ
Beef en Steak

hsk

hsk

Tondelzoeker
Berichten
4
aan het expitimenteren met een 15"patton kamado

Eerste gerecht Picanha, zeer goed gelukt. Kerntemperatuur op 48graden en dan af grillen. wel erg veel rook ontwikkeling op de
kamado.

2e gerecht kip drumsticks, dat gaat niet goed zonder fire plate.

Het is alleen lastig om bij een 15"Patton een passende fire plate ( Heat Deflector) te vinden. De aangeboden Patton varianten zijn te hoog, de passende niet meer leverbaar. Wellicht kan iemand mij een tip geve waar deze nog leverbaar is.
Heb het bij de Leenbakker geprobeerd, de goede besteld (staat in de webshop) de verkeerde geleverd gekregen

1c4a1008-3c73-4ea2-bf36-be09f90cba75.jpg


d774a50e-21f5-4a36-b911-37a54f6fad04.jpg


de verkeerde te hoge.jpg


de goede maar nergens meer te vinden.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom! mooi stuk vlees heb je daar gemaakt.

Wat betreft die heat deflector. Ik weet niet of je Facebook hebt maar ik zit toevallig in de groep "BBQ met een kamado". In deze groep heb ik meerdere keren soortgelijke vragen voorbij zien komen (weet niet of het om exact hetzelfde model gaat) en vaak werd daar door verschillende leden iemand genoemd die heel veel verschillende soorten en maten kamado's en deflectors verkoopt.

Ik ken de beste man niet en weet ook niet of ik reclame mag maken...……. De man verkoopt e.e.a. via marktplaats en krijgt erg goede beoordelingen. Ik denk dus dat het geen scammer is o.i.d.

Zoek je deze? Is het misschien de moeite waard om hem een belletje of berichtje toe te doen.

defuser.png
 
kijk eens bij het bericht van mij bij koekepan ????een mooie en doeltreffende oplossing i.p.v. een deflector ,,bij aldi een mooi pannetje te koop van gietijzer met de juiste maat
 
welkom bij het Genootschap
 
Welkom en veel plezier
 
Welkom! mooi stuk vlees heb je daar gemaakt.

Wat betreft die heat deflector. Ik weet niet of je Facebook hebt maar ik zit toevallig in de groep "BBQ met een kamado". In deze groep heb ik meerdere keren soortgelijke vragen voorbij zien komen (weet niet of het om exact hetzelfde model gaat) en vaak werd daar door verschillende leden iemand genoemd die heel veel verschillende soorten en maten kamado's en deflectors verkoopt.

Ik ken de beste man niet en weet ook niet of ik reclame mag maken...……. De man verkoopt e.e.a. via marktplaats en krijgt erg goede beoordelingen. Ik denk dus dat het geen scammer is o.i.d.

Zoek je deze? Is het misschien de moeite waard om hem een belletje of berichtje toe te doen.

Bekijk bijlage 11108
ik ga bellen, bedankt
helaas, ook niet.......
heeft iemande deze nog liggen en wil er vanaf? https://www.barbequeshop.nl/patton-plate-setter-medium
 
Laatst bewerkt:
Welkom, Welkom.
Met de picanha is alvast weinig mis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan