BasBQ
Beef en Steak

Houtskool aanbiedingen

Geen “aanbieding” maar wel heugelijk nieuws vond ik zelf: houtskool.nl heeft de appelhout houtskool weer leverbaar. Kwam uit Oekraïne dus daarom was levering de afgelopen tijd moeilijk. Ik vind het een hele prettige lichte houtskool, snel aan, weinig rook, met een lekker zoetig appelhout geurtje.

groet,

Robert
 
Vandaag even over de grens bij de Welkoop geweest:

15 kg Quebracho voor € 31,50. (als ik mij goed herinner heb het bonnetje net meer)

Verkoper zei dat ze hiermee bevoorraad zijn omdat eigen huismerk niet voorradig is in het hoofdmagazijn.

Ik heb ze nog niet getest maar hier even een paar foto's. Laatste is met een twee euro stuk ter vergelijking.

IMG_6180.JPG
IMG_6181.JPG
IMG_6182.JPG


Er lagen ook zakken Eiken en Eiken-Birch van 10 kg. Voor iets van € 23,60.
Ook geen huismerk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ric
Karwei: 25% korting op houtskool en briketten
Gamma: 2 zakken houtskool of briketten kopen, 1 gratis zak erbij
Beiden geldig tm zondag 14 mei, zelfde moederbedrijf dus dat zal de reden wel zijn.
 
Is dat wel goede kwaliteit?
Ben altijd bang dat er ah kool inzit, net of er oude autobanden verwerkt zijn.
 
Welkoop heeft op alle BBQ brandstoffen 20% korting.
Zojuist mooi mijn voorraad Marabu bijgevuld voor 19 euro en een klein beetje per 10kg zak.

Robert
 
Hallo BBQ vrienden, mbt de hoge houtskoolprijzen heb ik een adresje gevonden in Krimpen a/d Lek.
Hij zit op Facebook "Handelsonderneming Eugene".

Ik heb eerder Ecobrasas bij hem gehaald, zeer concurrerende prijzen.
Ik ga strakjes 2 zakken Dammers halen, per juli gaat bij hem de Dammers met 1,50 omhoog.
Hij is te bereiken op +31642803367.

Shop ze.

IMG_20230608_135831_01.jpg
 
Houtskool aanbiedingen shop je van november tot januari.
Niet in high season.
 
  • Leuk
Waarderingen: Taq
Diversche soorten houtskool weer 20% korting bij Welkoop. Ik ga altijd voor de marabu.
 
Bij hanos de Select houtskool in gele zak met 25% korting vanaf volgende week.

Zak lijkt op Fire-up. Iemand die weet of dit ook Fire-up is?

Ik zie de fire-up overigens ook al een poos niet meer bij sligro. Vorige zomer alle Jan linders maar geplundeerd toen ze de 3kg zakjes aanboden omdat de 10kg nergens meer ligt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bij hanos de Select houtskool in gele zak met 25% korting vanaf volgende week.

Zak lijkt op Fire-up. Iemand die weet of dit ook Fire-up is?

Ik zie de fire-up overigens ook al een poos niet meer bij sligro. Vorige zomer alle Jan linders maar geplundeerd toen ze de 3kg zakjes aanboden omdat de 10kg nergens meer ligt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Yep
 
Terug
Bovenaan Onderaan