BasBQ
Beef en Steak

Houtskool aanbiedingen

Bij hanos de Select houtskool in gele zak met 25% korting vanaf volgende week.

Zak lijkt op Fire-up. Iemand die weet of dit ook Fire-up is?

Ik zie de fire-up overigens ook al een poos niet meer bij sligro. Vorige zomer alle Jan linders maar geplundeerd toen ze de 3kg zakjes aanboden omdat de 10kg nergens meer ligt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Per 1 januari 2023 heeft Fire-Up diverse wijziging ondergaan, waaronder de keuze om alleen nog maar te focussen op de productie van milieuvriendelijke aanmaakblokjes en houtwol. Evt. houtskool en briketten die nog worden aangeboden betreffen enkel nog bestaande voorraadartikelen en zullen dus uit de markt verdwijnen.
 
Per 1 januari 2023 heeft Fire-Up diverse wijziging ondergaan, waaronder de keuze om alleen nog maar te focussen op de productie van milieuvriendelijke aanmaakblokjes en houtwol. Evt. houtskool en briketten die nog worden aangeboden betreffen enkel nog bestaande voorraadartikelen en zullen dus uit de markt verdwijnen.
Ik lees juist op hun website dat ze zich enkel gaan focussen op milieuvriendelijke aanmaakblokjes, houtskool en briketten. Alle andere kookaccessoires zouden ze mee gaan stoppen.

Volgens hun website dan šŸ˜‰
 
BB.jpg
 
Dries, heb je toestemming van fire up en TB om dit te delen?
Zichtbare handtekening bvb.
Gevaarlijk op internet.
 
Hier in de gamma in Belgiƫ is er zeker een maand of 2-3 terug veel fire up verkocht geweest aan 2+1, denk zelfs dat in de AH dit even 1+1 stond, vandaar dus de grote promo's. De stock is gewoon verkocht zodoende dat er plaats is
 
Erg jammer, ik vond de restaurant quality xl hardwood in de bruine zakken erg fijne houtskool voor een acceptabele prijs. Heb nog 1,5 zak staan dus op zoek naar een geschikte vervanger binnenkort.
 
Kijk dat is duidelijk Dries... Dan zal er toch wel een andere partij zijn aan wie ze dat gaan verkopen......
 
Bij BBQ Experience: 4 halen, 3 betalen
 
Als je verzendkosten moet betalen via vuur en rook zou je deze ook via bol kunnen kopen voor 29.95 inc verzenden. Spaar je als je select en of cashback hebt ook nog wat.
 
Als je verzendkosten moet betalen via vuur en rook zou je deze ook via bol kunnen kopen voor 29.95 inc verzenden. Spaar je als je select en of cashback hebt ook nog wat.
Ik was bij V&R al aan het zoeken om de 100 te halen. Was nog best wel moeilijk. Heb niet zoveel nodig. Misschien een rubje nog erbij.
 
Een mooie Kamado, mooi stukje vlees, mooie prijsjes ā€¦. Niet bezuinigen op een goede brandstof, dat geeft een mooi resultaat. Ik gebruik meestal ā€œDammersā€ houtskool. Ik ben er zeer tevreden over, en een zak van 10 kg gaat best lang mee, kan er veel en vaak op stoken.
 
dit weekend bij BBQ Outside in Purmerend zijn de zakken van best charcoal in de aanbieding ā‚¬19,95 ipv ā‚¬24,95 (alleen in de winkel)
 
Terug
Bovenaan Onderaan