Beef en Steak

home made big green egg

Mooi filmpje zeg! heb je ook kunnen achterhalen hoe en waarmee de glazuurlaag is gemaakt?
 
Wat is trouwens de functie van het perliet? Ken het alleen als iets dat je aan aarde toevoegt als je het licht en luchtig wilt houden. Gebruikte het voor mijn Mexicaanse pepers.

perliet houd de warmte vast en kan tegen extreme warmtes de vezels die er aan toe gevoegd worden zijn er voor om het mengsel te vesterken.

grzz peter
 
Kobold zei:
Mooi filmpje zeg! heb je ook kunnen achterhalen hoe en waarmee de glazuurlaag is gemaakt?

de glazuur laag heeft hij gemaakt van stenenbbq  verf en dit gemengd met de kleur verf die je maar wil.
zitten dan wel een paar lagen op.en dan goed laten uit harden.

grzz peter
 
noskos zei:
...custom koplampen voor de chopperfietsen te maken...

Wat is dit toch een geweldig forum!
Zoiets verwacht ik totaal niet en laat me breed grijnzen voor m'n laptop..Dank!
 
Dat was voor de lampen ;)

chopper.jpg



En nu weer heel snel on topic! Foei!
 
En je hebt echt tijd over(te veel), want ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
Red het af en toe al niet om 1 keer in de week de q aan te steken. Maar heel bijzonder
 
jeroen78 zei:
En je hebt echt tijd over(te veel), want ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
Red het af en toe al niet om 1 keer in de week de q aan te steken. Maar heel bijzonder

ik heb ook niet zoveel tijd doe het ook in de vrije uurtjes.

vrg peter
 
Henny zei:
jeroen78 zei:
En je hebt echt tijd over(te veel), want ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
Red het af en toe al niet om 1 keer in de week de q aan te steken. Maar heel bijzonder

Ja, dat moet je zeker hebben, dit doe je niet zomaar even.

en ik werk in de ploegen dus kan overdag wel eens wat doen of s'middags.

vrg peter
 
voor de in laat en de uitlaat heb ik ook al wat deze laat ik door iemand maken.

44.jpg


22.jpg



33.jpg


grzz peter
 
Mooi!
 
petero zei:
Henny zei:
jeroen78 zei:
En je hebt echt tijd over(te veel), want ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
Red het af en toe al niet om 1 keer in de week de q aan te steken. Maar heel bijzonder

Ja, dat moet je zeker hebben, dit doe je niet zomaar even.

en ik werk in de ploegen dus kan overdag wel eens wat doen of s'middags.

vrg peter
Dat is gunstig! Maar veel respect hoor!!!
De enige dag dat ik tijd heb is zondag maar die hou ik voor mijn gezin.
 
Samen met je gezin bbq-en. ;D
 
Hij is echt super vet! Als ik weer de kriebels krijg na het maken van mn zolder weet ik wat het volgende project word  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan