BasBQ
Beef en Steak

Holbewoners eten

Wat een gaaf verslag zo met prachtige foto's, er lijkt me niks leukers dan samen met je kinderen bezig te zijn met je grootste hobby.
 
@Zzzjon , lekkere ontspannen dagje gehad. Geweldig dat de kids zo mee "werken".
Prima gerechten. Die pigwings zien eruit om op te eten. Stuur maar door... 😋

O ja. Ik neem aan dat de Rochefort 10 nog helemaal in de ketel is verdwenen. Door die van mij wordt al stiekem geproefd. ;)
 
wauw, top reportage. helemaal gelezen omdat het zo leuk is kinderen lekekr bezig te zien.
dit soort momenten moet je koesteren. geweldig.

ps
ik zou voor de kids wat speelgoed kopen want anders gaan ze zich vervelen.
man, de sint kan bij jullie komen shoppen 🤣 geweldig
 
Mooi John, heerlijk saampies, super leuk!
 
Geweldig verhaal!
Super leuk om met de kinderen samen te bakken/koken/grillen of te wel in de (buiten)keuken knutselen met eten.
Mijn buurkindjes (zelf geen kids, is me niet gegund) komen hier ook regelmatig om te helpen met knutselen in de keuken.
Foto's maak ik altijd om te sturen naar hun ouders hoe goed ze me helpen.
Thuis zeuren ze altijd over het eten, hier niet ze weten dat ze minimaal 3 hapjes moeten proeven behalve als ze allergisch zijn voor iets. Doen ze ook nooit moeilijk over maar het helpt wel in hun smaakbeleving dat helpen met knutselen. Ze lusten nu al veel dingen wat ze zonder het knutselen met eten nooit zouden eten.


Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 
Prachtige reportage, heerlijk eten en allemaal een top dag.
Meer heb je niet nodig.
 
Heerlijk verslag John. Heb je mooi voor elkaar zo. Die hammetjes zo garen in de DO is iets wat ik ga onthouden. De brakken zien er heet bij uit. En mooi dat ze ook zelf het eea kunnen doen. Zonde van je brood. Maar de onderkant er af zagen en de rest was miss nog wel goed te doen. Ziet er iig allemaal lekker uit. TOP
 
Wat een geweldige rapportage met een hoop humor;
Na heel veel proeven, roeren, proeven, wachten, proeven en proeven. Hebben we hem geproefd en vonden we hem lekker!
Ik moest veel lachen kerel, bedankt voor het delen.
Het eten (je zou het bijna vergeten) ziet er overigens fan-tastisch uit.
 
Prachtig verhaal, en zo genieten met je kids terwijl je aan het bbqen bent. Wat mooi en lekker 🤩.
Het gaat inderdaad om de reis die je maakt, geniet daarvan!
 
Bedankt voor de leuke reacties.

@Peter64 ja, de hele fles is er gegaan. (Al heeft mijn oudste zoon wel eens stiekem geproefd) 😋

@Ridevi71 met 3 kinderen opvolgend in leeftijd gaat er hier alleen maar speelgoed weg dat stuk is, dan komen de bergen vanzelf. 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan