I
IANNOVA
Gast
... Hoi, ik ben IANNOVA, en ik ben de oudste zoon van Nosmo. Ik ga hier op zoek naar interessante recepten, en ik geef soms mijn mening, veel meer zal ik niet doen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dominique zei:En wat ga je dan doen met die recepten? Maken toch wel? Of alleen verzamelen, wat weer jammer zou zijn.... En als je dan toch maakt, kun je net zo oed een foto maken, en er een verhaaltje bij schrijven. Jatochnietdan? no pressure
Welkom hier, gezellig dat je er bent! Als je op je vader lijkt, ben je een aanwinst hoor!
En als het allemaal goed gaat maar eens kijken voor een eigen Q, zal z'n moeder leuk vinden
Ik vind het een slimme actie, toch?noskos zei:En als het allemaal goed gaat maar eens kijken voor een eigen Q, zal z'n moeder leuk vinden
Ah, gewoon een samenspanning tussen vader en zoon om meer barbecues in de tuin te krijgen, nu komt de aap uit de mouw![]()
noskos zei:En als het allemaal goed gaat maar eens kijken voor een eigen Q, zal z'n moeder leuk vinden
Ah, gewoon een samenspanning tussen vader en zoon om meer barbecues in de tuin te krijgen, nu komt de aap uit de mouw![]()