BasBQ
Beef en Steak

Hoi, ik ben nieuw hier!

Helma

Tondelzoeker
Berichten
2
Hoi allemaal!

Ik zal me even voorstellen..
Ik ben Helma en samen met mijn vriend Ronald verliefd geworden op de Grizzly Grills kamado.
Na wat wikken en wegen tòch besloten om er eentje aan te schaffen. Toen we de Welkoop in Leeuwarden binnenstapten zagen we er een aantal staan,.. maat tóen! BAM! Daar stond 'ie, glimmend en glanzend en MEGAgroot! We keken elkaar met pretogen aan en besloten er voor te gaan,... de Grizzly Grills elite XL
Wàt een beest! Geweldig ding en loodzwaar maar het is ons gelukt hem thuis te krijgen, we namen namelijk het showmodel mee, anders moesten we nog dagen wachten en dat wilden we niet.
Gisteren voor de eerste keer ingebrand, morgen de tweede keer. Ik kan bijna niet wachten om er echt mee aan de slag te gaan!
Ik hoop hier veel tips en tricks tegen te komen want het is onze eerste kamado en we zijn nog leek wat dat betreft.

Groetjes Helma

IMG-20240224-WA0001.jpg
 
Welkom bij het genootschap, voor tips en advies is er altijd wel iemand beschikbaar om te helpen!
Veel plezier met jullie bakbeest
 
Welkom Helma!
 
Welkom Helma, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom en veel plezier gewenst met het leren kennen van jullie kamado!
 
Welkom Helma.
Dat jullie maar veel lekkere dingen mogen bereiden op de GG.
 
Zo wat een joekel! Volgens mij past daar genoeg op om het hele forum mee te voeden.
 
Welkom Helma, Bij het inbranden, helemaal de tweede keer, kan er al een heerlijk stukje vlees op hoor.. En natuurlijk veel plezier met de aankoop!!
 
Welkom Helma. Veel plezier met jullie aankoop!

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan