BasBQ
Beef en Steak

Hoi allemaal

Smokertje

Tondelzoeker
Berichten
14
4b71448d47bb79701ef9a435df301e46.jpg

Al jaren volg ik het bbq genootschap en ben ook kort al lid geweest.
Helaas ben ik mijn vorige inlog compleet kwijt geraakt en ben maar weer opnieuw gestart.

Mijn naam is Richard inmiddels 49 jaar en in het bezit van een Weber ketel van 59cm een WGA, rookton en was bezig met een smoker te maken op mijn vorige werk welke is gestrand aangezien ik daar weg ben gegaan en bij mijn nieuwe werkgever niet mag lassen (voor zover je mijn lassen dat zo mocht noemen)

De Weber ketel is zo gemodificeerd dat deze in een verrijdbare tafel zit en met de WGA heb ik nog plannen om deze aan te modificeren en zo nog makkelijker kan verstellen en bakken.
f0de60e846f8ba1c467a36554fd37bef.jpg



Ik heb de ketel zeer regelmatig aan en dan niet alleen in de zomer maar ook als het regent/sneeuwt etc. Alleen is de laatste tijd de klad er een beetje ingekomen sinds ik ben verhuisd.

Ik braad direct en indirect, rook zowel warm als koud en lange als korte sessies.
Op mijn lijstje staat nog steeds een grote portie pulled pork en voor de rest heb ik alles wel al eens geprobeerd.

Ik hoop weer inspiratie op te doen en natuurlijk anderen te kunnen inspireren, maar vooral genieten van anderen hun creaties.
e3a9631f592c26234525626fee7f6fd7.jpeg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom terug.

Kun je je vorige account niet resetten voor een nieuw wachtwoord?
 
Welkom terug.

Kun je je vorige account niet resetten voor een nieuw wachtwoord?

Dank je Zzzjon, maar heb het geprobeerd maar denk dat ik in het verleden een ander wellicht bedrijfsmail heb gebruikt om in te loggen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan