Beef en Steak

Hoeksteen introduceert zichzelf

Hoeksteen

Tondelzoeker
Hoi allemaal,

Ik ben 34 jaar en kom uit Noord-Brabant. Ik lees hier eigenlijk al jaren met veel plezier mee en heb nu eindelijk maar eens een account aangemaakt.

Koken is voor mij een serieuze hobby; sommigen zouden zelfs zeggen een kleine obsessie. BBQ’en is daar een groot onderdeel van, maar eigenlijk vind ik alles in de keuken leuk. Van fine dining tot een middag uittrekken om zelf frituursnacks te maken. Als ik iets nieuws kan leren of uitproberen, ben ik enthousiast.

Qua speelgoed heb ik een Grill Guru kamado, een satébarbecue en een Ooni pizzaoven, die in de zomer regelmatig staan te draaien.

Een echte signature dish heb ik niet. Ik vind juist de afwisseling leuk: van low & slow tot snelle grillsessies. Als ik toch een voorkeur moet noemen, dan zijn het spiesen en alles waarbij een mooie rooksmaak de hoofdrol speelt.

Van harte welkom! Mooie introductie zo. Kom maar door met die creaties!

Hoi Hoeksteen, welkom bij het Genootschap.
Mensen die zich vanuit de passie voor koken hun passie verlengen naar de BBQ en zich bij ons genootschap voegen daar word ik blij van.

Maar alsjeblieft, zeg in het vervolg nooit meer alleen zomer maar zeg: Het hele jaar door.:giggle:

Hoi Hoeksteen, Welkom bij het genootschap!

Terug
Bovenaan Onderaan