BasBQ
Beef en Steak

Hobbykok goes BBQ

 

Beefsaints

Tondelzoeker
Berichten
16
Beste forumleden,

Mijn naam is Denny, 36 en woon tussen Rotterdam en Den Haag.

Momenteel heb ik een GrilldII gasbbq (Intratuin). Mijn hart gaat echter toch harder kloppen van smeulende kolen. Inmiddels staat er dan ook al ruim 2 maanden een nieuwe Big Green Egg in de doos te wachten op zijn eigen BBQ-tafel.(welke momenteel nog in de maak is)

Door een rondreis door Canada en Amerika duurt het bouwen van de tafel iets langer dan verwacht. Gelukkig in de tussentijd nog kunnen genieten van een heerlijk stuk vlees op de firepit en een potje skipbo!




Ik hoop dat ik veel recepten, tips, to do lijsten en inspiraties kan opdoen van jullie forum en kan niet wachten tot de fik in mijn ei kan.

Groeten Denny (Beefsaints)
 
Welkom bij de club
 
welkom Denny

dat ga ik over enkele weken ook doen in Canada!!!!!

man, heerlijk is dat.
 
Knap hoor, zoveel geduld met het uitpakken van je BGE  :) !
Succes met je tafel.
Welkom bij de club !!!
 
welkom,

en over 1,5 week mag ik het zelfde gaan doen in het westen van Amerika.
Succes met het bouwen van je tafel, ik had het ei allang zonder tafel aangestoken
 
Ridevi71 zei:
welkom Denny

dat ga ik over enkele weken ook doen in Canada!!!!!

man, heerlijk is dat.

Leuk...! Het is een mooie omgeving. Veel plezier daar.

Ps als je op een camping staat, is het handig om een goedkoop BBQ rooster op de kop te tikken bij een dollarstore.
Wij grepen nog wel eens mis, daar sommige firepits zijn gemaakt van een oude bandenvelg en de roosters waren uitgeleend. 
 
McPeet zei:
welkom,

en over 1,5 week mag ik het zelfde gaan doen in het westen van Amerika.
Succes met het bouwen van je tafel, ik had het ei allang zonder tafel aangestoken

Ik ben bang dat ik in mijn ongeduld, de boel omdraai en mijn tafel aan steek ipv de tafel 😉

West-Amerika hebben wij vorig jaar gedaan, ook onwijs gaaf geweest! Goeie reis en geniet er van!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan